صالحی زاده؛

«زبان اصلاحات»؛ با بازی سلبریتی های جویای نام و نان!

راه شلمچه- علی صالحی زاده؛ بازی برایشان تمامی ندارد؛ این قدر در نقش فرو رفته اند که انگار علاقه ای به بازگشت به زندگی حقیقی ندارند.

برایشان فرق نمی کند که جلوی دوربین باشند و یا در صحنه حقیقی روزگار! در هر دو حال بازیگرِ کارگردان هایی هستند که در پشت دوربین و یا پشت پرده اند!

سلبریتی ها این بار قرار است در فیلمی سیاسی اما نه برای پرده سینما ، بلکه برای سنایوری که  از خیلی وقت پیش با قلم سعید حجاریان نوشته شده است، ایفای نقش کنند. آنها قرار است نقش" زبان" باشند؛ مهم ترین پیام سنایوری نوشته شده توسط حجاریان این است:"حرفمان را باید از زبان سلبریتی ها بزنیم"

تحریم حضور در رسانه ملی حتی اگر نام و نانشان را از این رسانه دارند، تحریم جشنواره ملی فجر، پناه گرفتن در کشورهای غربی و مواجب بگیر رسانه ی آل سعود شدن، توئیت زدن و فراخوان دادن برای تجمعات غیرقانونی، لولیدن در سفارت ملکه ی انگلیس، حمایت از ارازل و اوباش سابقه دار، سیاه نمایی عملکرد 40 ساله نظام، و... همگی سکانس هایی است تا سنایوری لیدرهای اصلاحات و سیاسیون پشت پرده را تکمیل کنند!

باید یکبار برای همیشه تکلیف جماعت سلبریتی را روشن کرد و آنان را تکانی داد که حقیقت با نمایش تفاوت دارد؛ باید بفهمند که "نمایش تمام شد" خودتان باشید!

حالا که با دست خودشان رسانه ملی  و جشنواره فجر را تحریم کردند و سبب خوراک برای رسانه معاند شده اند ، مدیران دوباره به تکاپو برای بازگرداندن نیفتند و بار دیگر برای این جماعت فرش قرمز پهن نکنند


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار