آخرین جزئیات زلزله امشب کهگیلویه و بویراحمد

 ساعت ۲۲:۰۵ دقیقه  زلزله‌ای شدید به قدرت ۵/۶ ریشتر در عمق ۱۰ کیلومتری شهرهای یاسوج و سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد ونیز مناطقی از استان اصفهان  را لرزاند.                                    

 به گزارش راه شلمچه، زمین لرزه‌ای به بزرگی۵.۶ ریشتر امشب چهارشنبه ۱۳۹۹/۱۱/۲۹ ، ساعت ۲۲:۰۵:۳۴  حوالی سی سخت مرز استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد را لرزاند.

این زمین لرزه در در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داده و تا این لحظه گزارشی از خسارات احتمالی دریافت نشده و شهروندان یاسوجی هم اکنون در بیرون از منازل و هوای سرد وبارانی به سر می‌برند.

۱۰ مصدوم بر اثر وقوع زلزله در سی سخت

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بر اثر وقوع این زمین لرزه‌ چهار تیم ارزیاب به محل حادثه اعزام شده و تا به این لحظه ۱۰ مصدوم گزارش شده است.

او اضافه کرد:البته فوت افراد گزارش نشده است.

خالدی افزود: دو دستگاه آمبولانس به مرکز زلزله اعزام و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ده دستگاه آمبولانس در یاسوج و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ده دستگاه آمبولانس در اصفهان به حالت آماده باش قرار گرفته اند.

دستور وزیر بهداشت برای آماده باش فوریت‌های پزشکی به دنبال زلزله یاسوج

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به دنبال زلزله ۵.۶ ریشتری در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویراحمد به سازمان اورژانس، سازمان غذا و دارو و دانشگاه‌های علوم پزشکی مربوطه دستور آماده باش و بررسی ابعاد واقعه را ابلاغ کرد.

در پی گزارش مقدماتی وقوع زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۶ در مقیاس ریشتر در منطقه مرزی استان‌های اصفهان و کهگیلویه و بویر احمد، حوالی سی سخت، وزیر بهداشت به سازمان اورژانس کشور، دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های مربوطه و سازمان غذا و دارو، دستور آماده باش، بررسی عاجل ابعاد واقعه و تامین نیاز‌های احتمالی امدادی، بهداشتی و درمانی مناطق آسیب دیده را ابلاغ کرد.

خاموشی در سی‌سخت در پی زلزله ۵.۶ ریشتری

فرماندار شهرستان دنا از قطع برق شهر سی‌سخت خبر داد و اعلام کرد: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

او افزود: هنوز اطلاع دقیقی از روستاها نداریم؛ بدون شک خسارات زیادی به منازل از جمله ترک‌خوردگی داشته‌ایم.

مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: آب و برق مناطق زلزله زده قطع شده و تیم‌های ارزیاب به منطقه اعزام شده‌اند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار