آقای رئیسی الان وقت نمایش است

راه شلمچه- داریوش بهمنیار؛ آقای رئیسی مذاکرات برجام یک معامله نیست مصاف دو جنگ حق و باطل است کجا دیدید که حق و باطلی با هم توافق و مذاکره کنند و به نتیجه برسند آنها مذاکرات را تنها راه نابودی و انقلاب و نظام ایران می دانند و با نوچه های اروپائی شان ما را در بلاتکلیفی رها کرده اند آنها فرسایشی کردن انقلاب اسلامی  را مدت هاست آغاز کرده اند ما فقط با التیماتوم خارج شدن از NPT و لغو تحریم ها باید به NPT برگردیم آن وقت است که به پای ما بیفتند و دوستان و دشمنانمان را بهتر بشناسیم خارج شدن ما از NPT به معنی ساختن بمب اتمی نیست برای زیر دریایی های اتمی است که بیست و پنج سال در زیر دریا احتیاج به سوخت ندارد و مقام معظم رهبری چندی پیش به این موضوع که باید سوخت زیر دریایی هسته ای صلح آمیز داشته باشیم تذکر را به دولت دادند آقای رئیسی وظیفه رهبری با تبعیت از رهبری تفاوت دارد.

مذاکرات با اروپا نقطه برخورد انقلاب اسلامی و نظام سلطه است و ادامه مذاکرات خفت بار برجام هیچ معنی جز شکست ما و ذلت ما ایرانیان در داخل و خارج ندارد اگر الان رهایشان کنیم و التیماتوم ندهیم ایران از ونزوئلا بدتر خواهد شد و دیگر نمی توانیم متوقف شان کنیم و این یعنی نابودی انقلاب و نظام ما و همه آرمانهای امام راحل و پایمال شدن دویست و سی هزار شهید گلگون کفن و یک میلیون جانباز و نابودی عزت و شرف ما و نابودی انقلاب اسلامی می شود.

عقل برتر در عدم اظهار به تیزهوشی ظاهر می شود صدای برتر در سکوت متجلی می شود و سیاست برتر در عدم آشکار ساختن تصمیم نهفته است اما دولت قبل با آشکار کردن تصمیم خود که آمریکا کدخدای جهان است تصمیم خود را آشکار ساخت و همان اول بازی را باخت ولی شما آقای رئیسی هیچ گفتمانی برای مذاکرات برجام برنامه ریزی نکرده اید این توافق چون توسط آمریکائیان تروریست و دولت فاسد قبلی به کمک رئیس مجلس قبلی به مردم ما تحمیل شد الان باید از بین برود چرا دولت شما با یک لایحه در مجلس ادامه مذاکرات بی ارزش برجام با اروپا را به نمایندگان مردم در مجلس واگذار نمی کنید؟.

برای درک سیاسی هر جامعه ای شما اول باید اون جامعه را بیاموزید و بفهمید آمریکا و اسرائیل اینک فقط با تهدید خروج ایران از NPT در یک التیماتوم مبنی بر اینکه اگر تحریم ها لغو نشود ما از ان پی تی خارج می شویم باید از همین الان همه بازرسی ها و دوربین ها و پادمان های اضافه را آتش بزنید آمریکائیان و نوچه های اروپائیش که الان دیگر اهرم قدرتی ندارند جز پارس کردن و قیل و قال کردن دیگر اهرمی علیه ما ندارند همه تهدیدها و تحریم ها و فشار حداکثری شان به درب بسته خورد و حالا هیچ چیز جز الاف کردن ایران ندارند آنها هر چقدر دیگر تحریم و تهدید کنند دیگر فایده چندانی برایشان ندارد و دنیا هم فهمیده که ایران بمب اتم نمی سازد وقتی روزی چهار هزار موشک در شبانه روز از ایران به سمت اسرائیل شلیک شود غیر از لبنان و عراق و سوریه و یمن و فلسطین که انتقام شان جداست آمریکا هم از منطقه فرار می کند.

آقای رئیسی شما که اهل سیاست و کیاست هستید خوب می دانید که طبق قانون جهانی و انسانی و الهی رایج در دنیا هر کار غیر قانونی به یک مقصر زنده نیاز دارد تا با تنبیه آن آدم های مسئول و خیانتکار و پیمان شکن پیش مردم جهان رسوا و تنبیه شوند تا باعث عبرت دیگران و همکاران دیگران آنها شود.

شما نزدیک 9 ماه است که دارید با اروپائیان که همان حرف آمریکائیان را با رنگ و لعاب تازه می زنند مذاکرات بدون نتیجه را ادامه می دهید می شود آقای رئیسی واقعیت ها را بگوئید آنها چه چیزی جز وعده های شیرین (لغو تحریم ها) به شما داده اند قسم می خورم این نوچه های آمریکائیان که اروپائیان باشند هر دفعه که می آیند و می روند جز وعده به شما هیچی نمی دهند نمی خواهند که بدهند.

آقای رئیسی فقط دو کشور ارزش این تحریم ها را می دانند اول خود آمریکائیان هستند که بخواهند آن را از دست بدهند و دوم ایران است که می خواهد آن را به دست بیاورد.

برای آمریکائیان ماندن تحریمها و اضافه کردن تحریم ها راهی قدیمی بود برای رسیدن به یک هدف جدید ولی برای دولت قبلی امتیاز دادن به آنها ابزار بود برای رسیدن به یک هدف قدیمی .

مذاکرات با آمریکائیان باید نمونه و الگویی باشد برای رساندن معنويت پيام انقلاب اسلامی در عرصه نظري و مشاهده ايراني قدرتمند و عزتمند در عرصه عملی و نشان دادن نظامی مبتنی بر ولايت فقيه به جهانیان و این میسر اتفاق نمی افتد فقط با التیماتوم خروج از NPT و قطع کردن بازرسی ها و پادمان ها و خروج بازرسان جاسوس.

علی هدایتی, [۰۴/۰۹/۲۰۲۲ ۱۲:۱۶ ب.ظ]
ما می دانیم که در سیاست هر طرفی که زودتر عصبانی میشود همیشه بازنده هست ولی این عصبانیت نیست یک التیماتوم است چرا متوجه نمی شوید، آقای رئیسی مگر مقام معظم رهبری نفرمودند ما در مقابل تهدید، تهدید می کنیم پس تهدید شما کجا رفته؟ چرا آتش به اختیار عمل نمی کنید؟ چرا نمی گوئید اگر تحریم ها لغو نشود از NPT خارج می شویم آقای رئیسی با اینکه برای شما احترام زیادی قائلم ولی نمی توانم به انقلاب خیانت کنم دولت شما بی گفتمان ترین دولت انقلاب است که هیچ برنامه ای در این 9 ماهه در سیاست خارجی نداشته و ندارد فقط آقای رئیسی خود را معطل مذاکرات وقت کشی اروپائیان که پادوهای آمریکا هستند کرده اید آیا بعد از عید به بازار برای خرید رفته اید گرانی دارد بیداد می کند و شما هم مثل دولت قبل فقط حالت دفاعی دارید ایست و عقب گرد را بلدید ولی تاخت را فراموش کرده اید.

آقای رئیسی آنها شما را در بلاتکلیفی نگه خواهند داشت و شما باید با التیماتوم و بیرون آمدن از NPT بهترین و مهمترین و تنهاترین و مفیدترین کاری است که می توانید انجام دهید ای کاش جناب آقای قالیباف رئیس جمهور میشد و شما آقای رئیسی در همان قوه قضائیه می ماندید چون تخصص  شما اصلا سیاسی نیست و در سیاست یک تازه کار هستید خدای نکرده من قصد جسارت ندارم فقط ایرادهای شما را بازگو می کنم.

آقای رئیسی از نظر آمریکائیان اگر همین الان هیچ سانتریفوژی در ایران نچرخد و تمام پیچ و مهره های هسته ای ایران را باز کنند و ببرند ایران همه موشک هایش را به آنها بدهد دست از حمایت حزب الله لبنان و حماس و جهاد و سوریه و مظلومین جهان دست بردارد حتی اگر ایران رژیم اسرائیل را به رسمیت بشناسد حتی اگر جمهوری اسلامی سقوط کند و دیگر اسمی از انقلاب اسلامی در دنیا نباشد و یک نظام سر سپرده همچون ربع پهلوی در ایران سر کار بیاید که زیر نفوذ خودشان باشد باز هم دشمنی آمریکا با ایران تمام نخواهد شد چرا؟ چون تازه بر می گردند به زمان شاه و این یعنی اینکه در مردم ایران یک ظرفیت عظیم برای نابودی سلطه گران و حمایت از مستضعفان جهان وجود دارد که اگر می خواست این ظرفیت از بین برود در این چهل و سه سالی که ظالمانه ترین جنایات، تحریم ها و قساوت ها را که در حق مردم ایران انجام دادند باید این ظرفیت از بین می رفت این ظرفیت عظیم برای منافع نامشروع آمریکا و نظام های چپاولگر یک خطر و برای رژیم غاصب اسرائیل یک خطر موجودیتی محسوب می شود.

تنها راهبرد سیاست آمریکا ادامه مذاکرات اروپا با ایران است تا ایران را در همین وضع رها کنند در زمان حاضر هدر دادن وقت ایران برای آنها از طلا ارزشمندتر است زودتر التیماتوم خود را بدهید دولت قبل لاقل سیاست خودش را می گفت ولی شما سیاست خارجی خود را در خفا انجام می دهید اصلا معلوم نیست در مذاکرات خفت بار برجام چه می کنید.

آقای رئیسی خواهش می کنم وقت خودتان و وقت نظام را به خاطر مذاکرات بی ارزش برجام هدر ندهید فقط التیماتوم بدهید که اگر تحریم ها لغو نشود از NPT خارج می شویم مثل دهها و صدها کشور که یا از NPT خارج شدند و یا اصلا وارد NPT نشدند ما هم فقط با فشار تهدید و التیماتوم می توانیم تحریم ها را لغو کنیم و آنها را مجبور به آزاد شدن دارائی هایمان بکنیم.

آقای رئیسی آنها دیگر تهدید و تحریم هایشان و فشار حداکثری شان شکست خورده و ناچارا دوباره به مذاکرات (وقت گذرانی) رو آورده اند آنها چون پول و قدرت دارند وقتی با کشوری استارت سیاسی می زنند تا قیامت هم صبر می کنند تا موقعیتی مثل برجام پیش بیاید اگر تحریم ها را لغو کنند جواب عربستان و دیکتاتوران عرب و منطقه را چه بدهند لغو تحریم های ایران یعنی نابودی اسرائیل یعنی پایان جنگ یمن و سوریه و عراق و کوتاه کردن دست آمریکا و اسرائیل و انگلستان از کشورهای مرتجع خلیج فارس.

ظاهرا گردن ما مردم مظلوم ایران زیر تبر گردن جهل دولتمردان ما قرار دارد چرا که ادامه مذاکرات بی ارزش ایران و اروپا که برای آمریکائیان بر سر برجام چانه زنی می کنند نشان از این موضوع می دهد.

جهل دولت و مردم ما در مذاکرات بی ارزش برجام ادامه دادن مذاکرات برجام که برای ما جز خفت و خواری نداشته و ندارد مذاکرات با سه کشور اروپایی است که به چشم نمی آید و از قرار معلوم عمری جاودانه دارد ایران به وقت گذرانی مذاکرات بی مقدار با اروپا احتیاج ندارد به خارج شدن از پادمان های اضافه و بستن دوربین ها و اخراج بازرسان و جاسوسان آژانس احتیاج دارد آقای رئیسی عزیز والله که شما به توکل به خدا و انقلابی بودن احتیاج دارید به آتش به اختیار و التیماتوم دادن احتیاج دارید تا تحریم ها لغو شوند و اقتصاد مردم سر و سامان بگیرد و شما هم قولی که به مردم برای اقتصاد دادید خود به خود می رسید.

علی هدایتی, [۰۴/۰۹/۲۰۲۲ ۱۲:۱۶ ب.ظ]
آقای رئیسی از NPT خارج شوید خواهی دید که دنیا به پایتان می افتند مگر مقام معظم رهبری همین چندی قبل نفرمودند ما باید کشتی با سوخت اتمی درست کنیم آقای رئیسی وظیفه رهبری با تبعیت از رهبری فرق می کند.

اقای رئیسی شما بعد از عید برای خرید به بازار رفته اید خرید کنید آقای رئیسی بعد از عید گرانی همینطور دارد بالا می رود و دولت شما یک مرکز گرانفروشی باز نکرده است این چه طور مملکت داری است آقای رئیسی حکومت کردن کار ساده ای نیست باید جرات داشته باشید شما ناسلامتی یک انقلابی آتش به اختیار هستید رفتار شما و دولت شما باید نمونه یک انقلابی مقید و بالفعل باشد.

من خیلی سعی کردم این مقاله را ننویسم دیدم شما یک آدم سالم انقلابی بدون هیچ خلاقیتی هستید و هنوز معنی آتش به اختیار مقام معظم رهبری را درک نکرده اید و هیچ گفتمانی برای آتش به اختیار عمل کردن ندارید فقط انقلابی هستید.

آقای رئیسی آیا این را نمی دانید که تکلیف مردم ایران در مذاکرات با آمریکا به وسعت یک جبهه جهانی است نه موقعیت یک معامله در مذاکرات؟ چرا عروسک بازی خیمه شب بازی اروپائیان بی مقدار شده اید اروپائیان فقط حرف آمریکائیان یانکی تروریست را با رنگ و لعاب و دروغ های شیرین وعده می دهند و بعد به ریش تان می خندند همانطور که به ریش دولت قبل هشت سال خندیدند.

آمریکائیان صدها توافق و مذاکره را امضا می کنند و هزاران امتیاز می گیرند تا توافقی را امضاء کنند بعد به راحتی آب خوردن امضای خود را پاره می کنند آنها در مذاکرات چیزی به نام مساوی ندارند همان اول می گویند به اندازه ای که در دنیا ثروت و اقتصاد دارید حرف بزنید ولی ما الان باید با قدرت از خواسته های خودمان حرف بزنیم.

آقای رئیسی اگر از ما انقلابی ها هستید پس سرتان را بالا بگیرید و با افتخار حرکت کنید با افتخار التیماتوم بدهید الان وقت نمایشه وقت التیماتوم دادنه؟ اقای رئیسی آنها باید بدانند ما شرافت خود را نمی فروشیم مگر حضرت آقا نگفتند ما در مقابل تهدید تهدید می کنیم پس تهدید انقلابی و آتش به اختیار شما کجاست؟ این عزت و حکمت و مصلحت نیست شما دارید حقی را فدای مصلحتی خفت بار می کنید برای عزت و شرف ایرانی ننگ است که در دولت انقلابی شما هنوز با اروپائیان خائن مذاکره می کنید آیا شرم ندارید و از مردم ایران خجالت نمی کشید؟.

صلاح ما در این نیست که چهار صبا عمر را به خفت و زاری بگذرانیم برای ما مرگ گواراتر از این داغ ننگ است که بر پیشانی هایمان باشد مردم چه می گویند؟ ما برای مذاکره کردن که انقلاب نکرده ایم راهی که ما در انقلاب اسلامی رفتیم سر مشق نسل های ما در حال و آینده است یک ایران آزاد و قدرتمند و با شرف با اقتصاد ضعیف بهتر از مذاکرات بی ارزش با اروپائیان خائن با ضعف و تحقیر و سر کوفت است که هر روز پرونده تازه ای علیه ما باز می کنند آنها فقط می خواهند از راه دیپلماسی وقت دولت ایران و نیروی شما را بگیرند و هیچ تحریمی را لغو نمی کنند این راهبردشان است و بعد سراغ موشک ها و نفوذ منطقه ای ما می آیند و این راهبردشان را تا سقوط و نابودی انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران ادامه می دهند.

به رسمیت شناختن حق غنی سازی و حق موشکی و حق منطقه ای در ایران حق کسانی است که قدرت به رسمیت شناختن این حق را داشته باشند سران ذلیل و یانکی های آمریکائی شکست خورده در موقعیتی نیستند که چنین ادعایی را بکنند انها برای دشمنی با مردم ایران چیزی کم نگذاشتند و تا جائی پیش رفتند که به صدام اجازه دادند از سلاح شیمایی علیه مردم ایران در شهر سردشت و حلبچه عراق استفاده کند الان هم آمریکائیان مثل زنان روسپی در جهان می گردند تا ارتباطات بقیه کشورها را با ایران قطع کنند ولی بچه های انقلابی به کید منافقان واقف اند و آن را در هم می کوبند.

این مذاکرات یک هماورد دیپلماتیک بین ایران و آمریکاست و راه مذاکره و توافقی در این مذاکرات بی ارزش وجود ندارد اینها که برجام را پاره کردند هزینه های مورد نیاز برای دستیابی به ادامه مذاکرات و توافقات را باید بر عهده بگیرند و خسارت چهار ساله ما را بدهند بعد مذاکرات برجام را شروع کنند دوما اگر فردا دوباره توافق جدید را پاره کنند چه کار می کنید؟ معلومه کسی که خیانت اول را انجام می دهد خیانت دوم را با تجربه ای بیشتر و خطای کمتری انجام خواهد داد.

آقای رئیسی اینک قلم شما زبان شما و تفکر انقلابی بودن شما حُرمت زیادی دارد غیر مذاکرات خفت بارتان با برجام که مایه خفت و ذلت ما ایرانیان شده است معلوم هست از چی می ترسید که التیماتوم نمی دهید.

علی هدایتی, [۰۴/۰۹/۲۰۲۲ ۱۲:۱۶ ب.ظ]
تفکر انقلابی و روحیه جهادی و ما می توانیم تفکری است که از امام راحل به ما رسیده است همان تفکری که در سال1366فرماندهان سپاه می ترسیدند نفت کش کویتی با چهار اسکورت آمریکائی را بزنند و اگر به کویت می رسیدند آبروی ایران می ریخت در نماز ظهر از امام راحل پرسیدند امام راحل گفت اگر من بودم می زدم باز هم فرماندهان سپاه پاسداران ترسیدند دوباره در نماز شب که به امام گفتند باز هم امام راحل گفت اگر من بودم می زدم که فرماندهان سپاه دستور را ابلاغ کردند و گروه چند نفری شهید نادر مهدوی این کار را انجام داد و ناو کویتی اصلی را که چهار فروند ناوشکن آمریکائی اسکورتش می کردند را منفجر کردند و اسکورت های آمریکائی همشون فرار کردند من نمی دانم و نمی فهمم آیا سپاه ترسید پس چرا دو تا موشک به باند فرودگاه پایگاه عین الاسد نزد و آیا قضیه نفت کش کویتی در اینجا هم تکرار شده است؟.

اگر فقط دوتا موشک به فرودگاه عین الاسد می زدند آنها دیگر نمی توانستند مجروحین و مرده هاشون را با آمریکا و با هواپیما به کشورهای دو رو بر بفرستند و آن سخنرانی حاجی زاده که در مصاحبه گند زد و گفت ما می دانستیم که آنها جواب می دهند برای همین چهار صدتا موشک آماده کرده بودیم عوض اینکه بگوید آمریکائیان جرات ندارند با ما جنگ کنند و ما می دانستیم که آنها هیچ حمله ای نمی توانند به ایرانیان بکنند من مطمئن هستم ضعیف ترین درس آقای حاجی زاده در مدرسه درس انشا بوده است.

سپاه پاسداران دشمنی را که نتواند شکست بدهد هرگز زخمی اش نمی کند و موشک باران پایگاه عین الاسد آمریکائیان توسط سپاه پاسدارن یعنی اینکه ایران قدرت شکست آمریکا را دارد.

ولی تا دنیا دنیاست آنها انقلاب اسلامی را نشناخته و نخواهند شناخت تا بخواهند یاران انقلاب اسلامی و اهل آن را بشناسند تمام هیئت حاکمه آمریکائیان تروریست بارها و بارها با باور قبلی گفته اند و هنوز هم می گویند که تحریم ها ایران را به پای میز مذاکره کشاند آمریکائیان تحریم ها را نتیجه تصمیمات درست خودشان در دشمنی با ایران می دانند که تحریم ها ایران را به پای میز مذاکره کشاند این را با اطمینان و باور قلبی به همه مردم جهان می گویند در حالی که دولت فاسد قبلی برجام را درست کرد برجامی که فرزند حیلت و حماقت بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار