آیا امکان خرید فالوور واقعی ایرانی وجود دارد؟

اگر علاقه‌مند به دنیای سوشال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید، احتمالاً برای یک‌بار هم با عباراتی نظیر: خرید فالوور واقعی ایرانی و یا سرور فروش فالوور روبرو شده‌اید.
- اخبار بازار -

اگر علاقه‌مند به دنیای سوشال‌مدیا و شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام هستید. احتمالاً برای یک‌بار هم با عباراتی نظیر: خرید فالوور واقعی ایرانی و یا سرور فروش فالوور روبرو شده‌اید. خوب با رشد و حضور مداوم اینستاگرام در زندگی ما انسان‌ها و وابستگی هر چه بیشتر جوامع مدرن و در حال پیشرفت به آن منطقی است که عده‌ای این فضا را یک جهان موازی برای کسب درآمد و شناخته شدن بدانند. خوب اینستاگرام یک ویترین تمام‌عیار برای عرضه هر چیزی است. حال این عرضه می‌تواند افکار باشد و یا حتی کالا و خدمات و...

درصورتی‌که در ایران زندگی می‌کنید می‌دانید بسیاری از اشخاص شبیه من و شما در این فضا به کسب درآمد رسیده‌اند. اینفلوئنسر و یا در اصطلاح شناخته شده اینستاگرامی هستند و حتی برخی از آن‌ها در طول رو بیش از چند میلیون ثروت به دست می‌آورند. خوب یکی از شروط رسیدن به این ثروت و درآمد داشتن میزان فالوور بالا، تعداد لایک و ویو پست زیاد و همین‌طور کامنت است. اما چطور؟ به چه قیمتی؟ منظور از تبلیغات خرید فالوور واقعی ایرانی و خرید فالوور فیک چیست؟ این که یک سایت ادعا کند فالوور صددرصد ایرانی می‌فروشد از پایه و اساس اشتباه است.

آیا فالوور ایرانی واقعی بدون ریزش وجود دارد؟

خوب سؤال مهم دیگر: من قصد خرید فالوور ایرانی واقعی را دارم؟ آیا چنین چیزی امکان‌پذیر است؟ خوب در پاسخ به این سؤال باید عرض کنیم که خیر امکان خرید فالووری که واقعی باشد وجود ندارد. چه برسد ایرانی باشد. در واقع فالوورهایی که توسط سایت‌ها و کانال‌ها به فروش می‌رسد. ماهیتی رباتیک دارند.

البته برخی از فروشندگان از ترفندهایی استفاده می‌کنند که میزان ریزش آن‌ها را کم تر و یا به صفر می‌رسانند. در واقع ممکن است بر اساس قوانین و الگوریتم‌های حفظ حریم خصوصی و امنیت اینستاگرام خیلی زود تزریق فالوور غیرواقعی و غیر ارگانیک سخت‌تر شود. درصورتی‌که وب‌سایتی ادعا کند به شما امکان خرید فالوور ایرانی واقعی را می‌دهد.

باید توجه کنید که این صرفاً یک شگرد تبلیغاتی است. گران بودن برخی از پلن‌های فالوور به دلیل ساختن آن‌ها با نام و عکس و حتی بیوی ایرانی است. بسیاری به‌اشتباه فکر می‌کنند که این صفحات واقعاً توسط انسان مدیریت می‌شوند. خوب نیاز به تحقیق ندارد. مگر می‌شود که یک سری به‌عنوان زیرمجموعه یک سایت صفحات دیگر را فالوو کنند؟ مثلاً آن صفحه در ازای پرداخت یک مبلغ به آن‌ها، از فالوورهای ایرانی می‌خواهد لیستی که به آن‌ها می‌دهد را دنبال کنند؟

منظور از سرور فروش فالوور چیست؟

در کنار مبحث خرید فالوور ایرانی واقعی، عناوین تبلیغاتی مثل سرور فروش فالوور نیز در سطح اینترنت و بخصوص وب‌سایت‌های دیجیتال مارکتینگ دیده می‌شود. خوب این یک راز است که بسیاری از سایت‌های فروش فالوور لایک دوست ندارد که شما از ان ها مطلع شوید. در واقع سرور فروش فالوور همان منبعی است که این‌سایت‌ها از آن اقدام به کسب درآمد می‌کنند. یعنی یک سری فالوور عموماً تقلبی به‌صورت ساختار کمبوباکس و ریشه‌ای در یک لیست قرار می‌گیرند. سروری که راه‌اندازی می‌شود به شما اجازه کنترل تعداد این فالوورها و روانه کردن آن‌ها به پیجی خاص را می‌دهد. به همین صورت است که شما وقتی در یک سایت خرید فالوور واقعی ایرانی عضو می‌شوید. پس از واردکردن تعداد، دقیقاً معادل همان رقم به صفحه شما دنبال‌کننده تزریق می‌شود.

پنل نمایندگی یا همان سرور فروش فالوور راهی برای کسب درآمد می‌باشد. به این صورت که شما می‌توانید یک وب‌سایت راه‌اندازی کرده و با رشد آن در گوگل سفارش خرید لایک و ویو دریافت کنید و یا این که دنبال‌کننده بفروشید. به‌هرحال تیترهایی مانند خرید فالوور ایرانی واقعی نیز شگرد تبلیغاتی است. خوب سرورها کمی با یکدیگر تفاوت دارند. مثلاً برخی از آن‌ها فالوورهایی با تصاویر اشخاص ایرانی و حتی نام کاربری ایرانی و با معنا دارند. خوب این باعث می‌شود که ربات‌های کنترلر اینستاگرام خیلی سخت بتوانند ماهیت آن‌ها را تشخیص دهند.

آیا از فالوور خریداری شده استفاده کنم؟

خوب این نیز پرسشی است که عده زیادی که در فضای شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند و پیج ساخته‌اند خیلی زود با آن روبرو می‌شوند. تفاوتی ندارد که صاحب یک استارتاپ، شرکت و یا فروشگاه هستید، خدمات خاصی را ارائه کرده و یا این که قصد اینفلوئنسر شدن دارید. بالاخره در این مسیر ناگزیر خواهید بود که از فالوورهای غیرواقعی و تزریقی استفاده کنید. اگرچه که خرید فالوور ایرانی واقعی در نهایت با ریزش روبرو خواهد شد.

اما میزان این ریزش بستگی به کیفیت فروشگاه و سروری خواهد داشت که فالوور را از آن می‌خرید. لازم به ذکر است که بسیاری از بازیگران، خوانندگان، افراد تأثیرگذار و پیج‌های بزرگ نیز از فالوو فیک و یا به بیان بهتر خریداری شده استفاده کرده‌اند. موضوع این است که شما به‌عنوان یک صفحه تازه‌کار برای جذب حداکثری مشتری و یا بیننده باید تعداد فالوورهای صفحه خود را به حد معمول برسانید. قطعاً عموم مردم نیز مثل من و شما به صفحاتی که فالوور کمی دارند و مشخص است تازه‌تأسیس هستند اعتماد نخواهند کرد.

خرید فالوور ایرانی واقعی همان قدر عجیب است که شما به اشخاصی که ایرانی هستند و دارای صفحه هستند پولی بدهید تا پیج شما را دنبال کنند. ضمن این که بسیاری از فروشگاه‌های فالوور و لایک از لیست‌ها و سرور فروش فالوور معمولاً یکسان استفاده می‌کنند. حال سرور فروش فالوور واقعی ایرانی نیز یک تیتر دیگر است که بسیاری از سایت‌ها برای جذب مشتری استفاده می‌نمایند. در چنین شرایطی باید توجه کنید که تفاوت میان فالوورهای این سرورها و سرورهای معمولی وجود دارد و آن هم صرفاً در داشتن یک تصویر پروفایل، بیوگرافی و یا یوزر نیم با معنی و ایرانی است.

"این مطلب تبلیغاتی است"

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار