بزرگترین کتابخانه دیجیتال اسلامی شیعه؛

از اپلیکیشن کتاب نفیس «شهیده عترت» رونمایی شد

بزرگترین کتابخانه دیجیتال اسلامی شیعه از رونمایی و ارائه ی یکی از آثار و تألیفات دانشمند محقق، حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ محمّد امیری سوادکوهی به صورت دیجیتال خبر داد.

به گزارش خبرنگار راه شلمچه از اصفهان، مرکز دیجیتال قائمیه، بزرگترین کتابخانه دیجیتال اسلامی شیعه، در جدیدترین خدمات دیجیتالی خود، کتاب «شهیده عترت» ، نخستین اثر علمی و تاریخی درباره ی معصومه ثانی، حضرت فاطمه بنت الجواد علیهماالسلام که پس از 1200 سال در تاریخ مظلوم و مهجور بود و توسط این محقق برجسته تألیف شد را بصورت دیجیتال رونمایی کرد.
این اثر نفیس که همزمان با ایام شهادت مظلومانه ی حضرت زبیده خاتون سلام الله علیها دختر بلافصل حضرت جواد الائمه علیهاالسلام با حضور جمعی از علما و نمایندگان مراجع عظام و خیل عظیم هیئات مذهبی و انبوه زائران، بدستان مبارک استاد بزرگ حوزه علمیه اصفهان، حضرت آیت الله حاج سید حجّت موحد ابطحی اصفهانی دام ظله در آستان مبارکه ی بی بی زبیده خاتون شهر نراق رونمایی شد ، این بار در ویترین دیجیتال قرار گرفت.
در این مجموعه که متن کامل این کتاب نفیس در قالب کتاب الکترونیک ارائه شده است،کاربران محترم می توانند این کتاب را در فرمت های مختلف برای استفاده در سیستم های مختلف تهیه نمایند.

براساس گزارشات رسیده بزودی تمامی آثار علمی این نویسنده ی جوان بصورت اپلیکیشن تدوین و در دسترس علاقمندان قرار خواهد شد.

علاقمندان به دریافت آن می‌توانند به بزرگترین کتابخانه دیجیتال اسلامی شیعه مراجعه نمایند

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار