افتتاح دفتر عضو هیئت رئیسه مجلس در بابل چه گذشت؟ + تصاویر

دفتر ارتباطات مردمی کریمی‌فیروزجایی نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عصر پنج شنبه در بابل افتتاح شد.

به گزارش راه شلمچه از بابل، عصر پنجشنبه(15 خرداد) مراسم افتتاح دفتر ارتباط مردمی علی‌کریمی‌فیروزجایی نماینده بابل و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور مهدی سعادتی نماینده دیگر بابل، کمال علی‌پور نماینده مردم قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمال، جویبار و سیمرغ، علی بابایی‌کارنامی نماینده مردم ساری، مسئولین و طرفداران و مردم شهرستان بابل در محل گنجینه این شهرستان برگزار شد.

علی کریمی‌فیروزجایی نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد 42 گفت: پس از خرداد 1342 تا کنون، امروز نظامی به بار نشسته که درخت تنومند انقلاب 40 ساله شده و همه دنیا از ایران عزیز الگو می‌گیرند و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آخرین مسافر کاروان انقلاب و امام و همچنین یاد شهیدای عزیز مدافع حرم شهید رجایی‌فر و شهید سیدرضا طاهر و همه شهدای عزیز بابل و استان مازندران را گرامی‌ می‌داریم و امیدواریم مجلس یازدهم به وظیفه تاریخی خود در قبال ملت بزرگ و این شهدای گرانقدر عمل کند. مجلس یازدهم مجلسی است که سعی می‌کند تمام توان خود را برای تحقق آرمان‌های انقلاب و شهدا صرف کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم در اولین جلسه برگزاری خود با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی نشان داد مجلس از حقوق این مردم کوتاه نخواهد آمد و این رویه را یکسال در این دولت و سه سال هم در دولت بعدی ادامه خواهیم داد. دوازده نماینده مازندران در مجلس یازدهم تصمیم گرفتیم ید واحده باشیم و به اعتقاد حقیر آن تفکرات عصر جاهلیتی را کنار بگذاریم و هرکسی هر توانی دارد باید برای عمران و آبادانی شهر و استان مصروف کند. مازندران کلانشهری است که منافع همه ما در آن گره خورده است و همه یک مجموعه هستیم و امروز حرف رهبری عزیز یک کلام بیشتر نیست و آن‌هم می‌فرمایند بروید به مردم خدمت کنید.

نماینده بابل در باره افتتاح دفتر ارتباط مردمی خود گفت: حضور سردار سعادتی در مراسم امروز نشان می‌دهد که در ادامه راه دو نماینده این شهرستان همدل هستیم و انشالله روز جمعه ما هم در مراسم افتتاح دفتر ایشان شرکت خواهیم کرد و در بیشتر بازدیدها، پیگیری‌ها و تصمیمات با هم خواهیم بود. مشورت‌هایی با آقای سعادتی گرفتیم که اگر می‌شد بسترهای را آماده می‌کردیم که دفتر ارتباط مردمی مشترکی داشته باشیم که از نظر اجرایی شدنی نبوده‌است و اگرچه دفترهای ما جداست اما کارهای ما مشترک خواهد بود.

وی با اشاره به صحبت‌های نوبخت در جلسه هفته گذشته مجلس در باره نبود بودجه، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه گفتند در پرداخت حقوق کارمندان خود دچار مشکل شدیم و با این حال ما نا امید نیستیم  و پروژه‌های در دست اقدام را با کمک سردار سعادتی و دیگر نمایندگان مازندرانی پیگیری خواهیم کرد و همانطوری‌که در جریان شیوع ویروس کرونا و این نهضت ملی که شکل گرفت از تمام مردم استفاده کردیم قطعا از عمران و آبادانی این مملکت همین ظرفیت‌ها را به‌کار خواهیم گرفت.


کریمی‌فیروزجایی در پایان محمدعلی کریمی‌فیروزجایی و سیدمجید حسینی را برای دفتر ارتباط مردمی خود در شهرستان بابل معرفی کرد.


سردار مهدی سعادتی نماینده دیگر بابل در مجلس شورای سلامی در این مراسم ضمن قدردانی از مردم ایران که با انتخاب خود باعث تشکیل مجلس انقلابی شده‌اند، گفت: مردم در این مقطع حساس بار سنگینی را بر دوش نمایندگان گذاشتند و مردم به عملکرد مجلس گذشته راضی نبودند که و رأی به تغییر دادند که همانطوری که می‌دانیم از نمایندگان مجلس دهم فقط 56 نفر در این دوره موفق به کسب آرا شدند و در مازندران یک نفر هم رأی نیاورد و این نشان می‌دهد مردم خواهان تغییر و تحول بودند.

وی با بیان اینکه با کریمی‌فیروزجایی هم‌دل شدیم تا برای خدمت‌گذاری از هیچ کوششی دریغ نکنیم، گفت: خدمت‌گذاری و نوکری که دعوا ندارد و انشالله با وحدت رویه برای تحقق کارهایی بر دوش ما قرار گرفته را انجام دهیم. مطمئن باشید هرگز از ما هیچ صدای مخالفی را نخواهید شنید و در اصول و احقاق حق و به ثمر رساندن اهداف کلانی که در پیش داریم ید واحده هستیم.


در ادامه کمال علی‌پور نماینده مردم قائمشهر در مجلس با تشکیل فراکسیون شمال کشور برای اولین بار خبر داد و گفت: با هم‌دلی و  همگرایی توانستیم جناب کریمی‌فیروزجایی را به عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم انتخاب کنیم که این اولین گامی بود که برداشتیم و البته گام اصلی این دوره بدون اختلاف انتخاب دکتر قالیباف برای ریاست مجلس شورای اسلامی بود.

وی گفت: کسی که عضو هیئت رئیسه مجلس می‌شود قطعا تأثیرگذار خواهد بود و در سهم‌بری ما در اعتبارات بودجه استانی می‌تواند تأثیرات به سزایی داشته باشد و در همینجا از دکتر کریمی می‌خواهیم زمانی که بودجه اعلام می‌شود توجه ایشان به موضوعات در ضرایب بودجه استانی بیشتر باشد.

علی بابایی کارنامی نماینده ساری و میاندرود هم در سخنان کوتاهی گفت: شناخت من از دکتر کریمی‌فیروزجایی سا‌ل‌های گذشته است که ایشان یک شخصیت فرهیخته و توانمند استان مازندران است و ضمن تبریک به بابلی‌ها و مازندرانی‌ها به خاطر انتخاب کریمی‌فیروزجایی به‌عنوان عضو هیئت رئیسه مجلس، اما یک پیام جدیدی دارم و انشالله در تعامل جدی بین مجمع نمایندگان استان مازندران به‌وجود آمده‌است بزودی برخی از کرسی‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس را هم نمایندگان مازندرانی کسب خواهند کرد.

وی گفت: ما در مقابل دولت نیستیم اما دولت را نظارت خواهیم کرد نظارت شدید هم می‌کنیم ما با فساد مبارزه می‌کنیم و پیام رهبری عزیز را دریافت کردیم  و دغدغه ایشان را هم مطالبه خواهیم کرد. به مردم و اندیشه‌های مردم را به نیکی احترام خواهیم گذاشت.

بابایی‌کارنامی افزود: من امروز در جمع شما بابلی‌ها آمدم تا بگویم همه با هم هستیم و در کنار هم و من هم یک بابلی هستم.(تشویق حضار)





اگر خوشت اومد لایک کن
6
آخرین اخبار