انقلاب قرار نبود تاج را به عمامه تبدیل کند

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی در یادوراه شهدای خلیل کلای بندپی بابل گفت: گله‌مندیم از مجلس شورای اسلامی که باید نقش نظارتی را بیشتر کنند و این افراد خائن به کشور را به مردم معرفی کنند.

به گزارش راه شلمچه، مراسم یادواره شهدای روستای خلیل‌کلای بندپی شرقی بابل روز پنجشنبه 14 شهریور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و مسئولین برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: این شهدای عزیزمان با شهادت و ایثار جان‌شان یک معامله با خدا کردند و هر کدامشان محفلی شدند چون محفل اباعبدالله‌الحسین(ع) و همه این‌ها یک ظاهری دارند و یک باطن و شهدا انتظارشان این است که این نظام مقدس و این انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان نیفتد. شهدا امتحان خود را در میدان شهادت پس دادند. ما امروز و هر روز در معرض امتحان هستیم.

وی ضمن سفارش به خواندن وصیت‌نامه‌های شهدا، گفت: عده‌ای دنبال این هستند تا این نظام، این انقلاب و این ارزش‌های اسلامی را در این کشور دچار تسامح و تساهل کنند. این شهدا در وصیت‌نامه‌شان می‌نوشتند خواهرم مادرم حجاب را رعایت کنید. یک موسسه مطالعاتی امریکایی نوشته بود برای سقوط ژیم ایران نیاز به موشک نداریم و اگر کاری کنیم که دامن زنان ایران کوتاه شود انقلاب اسلامی هم ساقط خواهد شد اما با کمال تاسف و با اطمینان دقیق فردی در هیئت دولت با حجاب می‌تازد و می‌گوید نمی‌شود مردم را به زور با حجاب کرد و سوال این است که آن دستگاه‌های مسئول فرهنگی که در اختیار شما است چه کار فرهنگی برای حجاب کرد؟ یکی از محورهای وصیت‌نامه شهدا سفارش به رعایت حجاب بود.

حجت‌الاسلام ادیانی اظهار کرد: آن‌هایی که می‌گفتند با مذاکره و ساخت و باخت با آمریکا دلار پایین می‌آید همه دیدند که دلار افسار گسیخته شد. عراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی گفته بود بنا بر دستور شخص فلانی دلار را گران کردیم یعنی هم‌داستان شدند و اعتراضات اقتصادی را به اعتراضات اجتماعی تبدیل کنند و هدف‌شان این بود از نظر اقتصاد به مردم فشار بیاورند و مردم را به خیایان‌ها بکشانند. همه دیدند در این وضعیت اقتصادی خودروها را به بازار ندادند تا خودروی 20 میلیونی 60 میلیون ارتقا پیدا کند.

وی به نمایندگان مجلس گفت: گله‌مندیم از مجلس شورای اسلامی که باید نقش نظارتی را بیشتر کنند و این افراد خائن به کشور را به مردم معرفی کنند. چرا باید کار به جایی برسد آقای رئیسی این سرباز نظام هرجا که می‌رود بگویند ابراهیم بت‌شکن بت اقتصاد را بشکن؟ چرا باید این‌طور شود که هر وقت تلویزیون را روشن کردید مردم بگویند ثمره نظام این شد که داریم می‌بینیم؟ اگر مجلس به نقش نظارتی خود درست عمل کند و هر کس و ناکسی رای ندهد و کسی که سرمایه اش هزار میلیارد تومان است و با افتخار سرمایه‌اش را به مجلس اعلام می‌کند خوب معلوم است وضع کشور چنین می‌شود. امام فرمودند که به کسانی رای ندهید که طعم فقر را نکشیده باشند.

ادیانی ادامه داد: وقتی ارزش ملی پول کشور در یک روز 60 درصد کاهش پیدا کرد چرا یک مسئولی نیامده بگوید چرا در یک روز چنین اتفاقی افتاد؟ وقتی دستگاه‌های امنیتی سلطان ارز را دستگیر می‌کردند رئیس دفتر رئیس جمهور مصاحبه کرد و گفت دلار به 7500 برسد خوب است و من آنروز سوال کردم که تا کنون جوابم را ندادند و آن روز گفته بودم آقای واعظی شما شهروند آمریکایی هستید یا شهروند ایرانی؟ تو اگر مسلمان نیستی ایرانی که هستی چرا وقتی دلار پایین می‌آید برایش رثا بخوانی ولی برای پول ملی ایران که در یک روز 60 درصد نزول می کند رثا نخوانی؟

حجت‌الاسلام ادیانی در پایان گفت: ارزش گرامی‌داشت یاد شهدا این است که نگذاریم انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیفتد و انقلاب اسلامی بنا نبوده تاج را به عمامه تبدیل کنیم و هرکاری که دلمان می‌خواست انجام دهیم و رهبری نظام را در گوشه رینگی قرار دهیم؟ این تذهبون؟ به کجا می‌رویم؟ مگر اینکه بازمانده‌های شهدا بمیرند و شما بتوانید به اهدافتتان برسید.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار