کریمی‌فیروزجایی:

اکنون زمان شکستن غول کنکور است

عضو هیئت رئیسه مجلس در برنامه زنده «تیتر امشب»: سازمان سنجش توانایی دارد افرادی که مایل به شرکت در کنکور 99 نیستند را در رشته‌های فاقد متقاضی ثبت نام کند.

به گزارش راه شلمچه، پس از جلسه مشترک روز دوشنبه بین نمایندگان وزارت بهداشت، علوم و مجلس، قرار شد کنکور امسال با رعایت کامل ضوابط و نکات بهداشتی در کشور برگزار شود.

علی‌کریمی‌فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به همراه علیرضا نادی رئیس این کمیسیون کمیسیون مهمانان برنامه «تیتر امشب» دوشنبه شب شبکه خبر بودند.

"کریمی فیروزجایی" در این برنامه با بیان اینکه اکنون زمان شکستن غول کنکور است گفت: 85 درصد از برخی رشته های دانشگاهی متقاضی ندارند و سازمان سنجش توانایی دارد افرادی که مایل به شرکت در کنکور 99 نیستند را در این رشته های فاقد متقاضی ثبت نام کند. 

 

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: کنکور به شرط تضمین های ستاد ملی مقابله با کرونا در موعد مقرر قطعا برگزار می شود.


شجاعی، نماینده مجلس و مخالف برگزاری آزمون در ارتباط تلفنی گفت: برگزاری کنکور در شرایطی که روزانه 200 نفر بر اثر بیماری کووید 19 جان خود را از دست می دهند، کار درستی نیست.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در تیتر امشب گفت: برآیند نظرات موافقان و مخالفان بر این شد که با وجود خطر ابتلا به ویروس کرونا به شرط رعایت پروتکل های بهداشتی کنکور برگزار شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار