بابل در انتظار ثبت تاریخی‌ترین انتخابات مجلس!

بازگشت کریمی‌فیروزجایی به صحنه رقابت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بسیاری از معادلات را در حوزه انتخاباتی بابل تغییر داد و این شهرستان در انتظار تاریخی‌ترین ثبت آرای یک کاندیدای مجلس است.

به گزارش راه شلمچه از بابل، علی کریمی‌فیروزجایی 47 ساله یکی از کاندیداهای مجلس بایل است که در واپسین لحظات پایانی بررسی صلاحیت داوطلبین مجلس یازدهم از سوری شوای نگهبان تأییدصلاحیت شد و این در حالی بود که کمتر کسی این احتمال را می‌داد که وی به‌تواند از فیلتر نظارت شورای نگهبان عبور کند چراکه او پس از نمایندگی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی ردصلاحیت شده‌بود و در دو دوره گذشته به دلایلی نتوانست بار دیگر به عرصه انتخابات بازگردد.

کریمی‌فیروزجایی اگرچه در عالم سیاست بیشتر یک نیروی انقلابی معروف است و اما در عمل هم یک چهره بسیار سخت‌کوش و پی‌گیر شهرت دارد و به همین دلیل است که طرفداران بی‌شمارش سال‌ها وفادار وی بوده‌اند و تا آخرین لحظه در کنارش ماندند و تا اینکه خبر احراز صلاحیتش را روز دوشنبه هفته گذشته جشن گرفتند و به سرعت خبر تاییدصلاحیت وی در سطح استان مازندران پیچید.

علی کریمی فیروزجایی دارای دکترای زبان شناسی و تسلط کاملی به زبان انگلیسی دارد. وی در یکی از دورترین روستاهای بندپی شرقی بابل به‌دنیا آمد و در یک دوره‌ای که نماینده مجلس بوده عملکرد بسیار خوبی داشته و همه دهیاران و اعضای شورای اسلامی شهر و روستای شهرستان بابل با وی خاطرات خوبی دارند که با پیگیری‌های او پروژه‌های عمرانی، ورزشی و ... زیادی به ثمر رسید.

وی در حال حاضر دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور، رئیس هیئت سوارکاری استان تهران و همچنین رئیس دانشکده ادبیات فارسی و زبان خارجی دانشگاه پیام نور و دانشیار دانشگاه نیز می‌باشند.

کریمی‌فیروزجایی طرفداران متنوعی دارد و در میان طرفداران وی در انتخابات مجلس یازدهم، می‌شود همه جناح‌های سیاسی را به خوبی مشاهده کرد و این بدان جهت است که وی را در حال حاضر فرشته نجات می‌دانند و در پاسخ به این سئوال که با دولت مستقر همسویی ندارد آیا می‌توان عملکردی قابل قبولی داشت، با اطمینان می‌گوید منتظر باشید.

از جمله ویژگی‌های منحصر به‌فرد کریمی‌فیروزجایی حضور همیشگی او چه حین نمایندگی و چه بعد از نمایندگی مجلس در تمامی مناطق شهرستان بابل است که پس از هشت سال هنوز برای مردم محبوب است که به همین دلیل است که او هم مشارکت مردم در انتخابات را بالا می‌برد و هم در کسب آرای صندوق انتخابات شاید به رکوردی تاریخی دست یابد.

اگر خوشت اومد لایک کن
11
آخرین اخبار