بازگشت آل کثیر به تیم پرسپولیس

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره آخرین شرایط این تیم توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش راه شلمچه، ابراهیم شکوری مدیر اجرایی و سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بازی دوشنبه این تیم مقابل تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: خدارا شکر بعد از بازی پر قدرتی که بازیکنان ما در شهرآورد به نمایش گذاشتند، شرایط خوبی داریم و امیدواریم با یک نتیجه خوب مقابل فولاد جایگاهمان را در جدول بهتر کنیم.

شکوری ادامه داد: ما برای بازی با فولاد مصدوم و محروم نداریم و امیدواریم با پیروزی در بازی‌های عقب افتاده خودمان به رتبه‌های بالایی جدول صعود کنیم.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره نامه رادوشوویچ به باشگاه پرسپولیس مبنی بر دریافت مطالبات خود زود‌تر از موعد مقرر گفت کرد: باشگاه ما با این دروازه بان توافقی کرده است که  قرار داد او را در ۲ مرحله پرداخت کنیم.

او ادامه داد: مرحله اول را انجام دادیم، و مرحله دوم پرداخت قرار داد او نیز سه ماهه آینده است که ما به تواق خود با این دروازه بان پایبند هستیم.

او گفت: باشگاه ما کاملا علاقه‌مند به ادامه حضور این دروازبان در پرسپولیس است و امیدواریم بتوانیم با رادوشوویچ در باشگاه پرسپولیس ادامه دهیم.

شکوری درباره پروند عیسی آل کثیر گفت: در ارتباط با این موضوع در دادگاه CAS پیگیر هستیم و لایحه دفاعی خودمان را به این دادگاه ارسال کرده ایم و منتظر رای این دادگاه هر چه سریعتر صادر شود.

او ادامه داد: آن چیزی که درباره عیسی آل کثیر مشخص است این است که او قبل از جام باشگاه‌های آسیا در سال جدید به تیم ما اضافه خواهد شد.


منبع؛ باشگاه خبرنگاران


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار