با دیدن این تصاویر داغی که پس از 88 هنوز تازه می‌شود!

تعدادی از روحانیون قم، ظهر امروز پنجشنبه(30بهمن) با یکی از سران فتنه 88 در حصر، دیدار کردند.

به گزارش راه شلمچه، موسوی تبریزی، فاضل میبدی، مهدوی آملی و فاضل فردوسی با حضور در محل حصر مهدی کروبی با وی دیدار کردند.

سایت جماران با انتشار این خبر، جمع حاضر در محل حصر کروبی برای آرزوی رفع هرچه سریع‌تر حصر و در باره مسائل روز کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

انتشار اخبار و تصاویر ملاقات‌هایی که از شیخ فتنه این روزها رنگ بیشتری به خود گرفته شاید برای نظام مقتدر جمهوری اسلامی ضرری نداشته باشد اما دیدن تصاویر کسانی که در این سال‌ها باعث دشمن شادکن این نظام و انقلاب بودند حداقل داغ دلسوزان نظام را تازه خواهد کرد.

گفتنی‌است با توجه به اتفاقات پس از انتخابات سال 1388 ظلمی در فتنه به رأی مردم شد و خساراتی به غیر از اقتصادی، اعتبار بین المللی ایران را  از بین بردند و بعد از سال 88 سخت‌ترین تحریم‌ها علیه این ملت و نظام صورت گرفت، تحریم نفتی صورت گرفت، تحریم‌های سنگین مالی که معیشت مردم را مستقیماً تحت تأثیر قرار داد. قطعا عوامل به‌وجود آوردن این مشکلات و اصرار بر ادامه اعتراضات غیرقانونی کروبی، موسوی، خاتمی و همه آنهایی که در قالب گروه‌های اصلاح‌طلبی و حامی جریان فتنه و اغتشاش بودند که هنوز نه تنها عذرخواهی نکردند بلکه طلبکارانه خواهان امتیاز می‌باشند و اگر در هر کجای دنیا بود حکم آنها اعدام بود.

جالب است کروبی که به اصطلاح در حصر نگهداری می‌شود دارای امکانات لاکچری و ملاقات‌ها و دیدارهای سیاسی و از همه مهمتر اظهارات و توصیه‌های سیاستمدارانه وی انگار این نظام و مردم هستند که از وی عذرخواهی کنند. هرچند این رأفت جمهوری اسلامی است که نسبت به برخی افراد تخفیف قائل شد بازی خوردگان صحنه مجازات نشوند. 


علی هدایتی/

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار