تجمع اعتراضی عصر امروز در تهران +فیلم

 در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان‌ حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد که تصاویر این تجمع را مشاهده می‌کنید.

به گزارش راه شلمچه، در پی فراخوان ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای عصر امروز تجمعی در محدوده خیابان‌ حجاب و بلوار کشاورز برگزار شد. 

در تهران که بیشترین تبلیغات این شبکه‌ها بر آن متمرکز شده بود هسته مرکزی این تجمع از ساعت 5 بعدازظهر با حدود 50 نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضا کشف حجاب کرده شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولین نظام سردادند. 

 

خبرنگار فارس از آتش زدن چند سطل زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس و ماشین آب‌پاش توسط تجمع‌کنندگان گزارش می‌دهد.

  

با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه پلیس با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.

 

جمعیت معترضین در ساعت 19 حداکثر بین 200 تا 300 نفر در دسته‌های 30 تا 40 نفره بودند. پلیس چند نفر را بازداشت کرده و اینترنت موبایل در این محدوده ضعیف شده و ترافیک نیز بسیار سنگین است.

  

به مرور برخی نیروهای لباس شخصی هم وارد صحنه شدند به نحوی که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی‌ها و مردمی که نظاره‌گر صحنه هستند، چندین برابر تجمع‌کنندگان است.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار