ترامپ: علیه مسئولان تحقیقات مولر شکایت می‌کنم

رئیس جمهور آمریکا تهدید کرد می‌تواند علیه تمامی کسانی که در جریان تحقیقات بازرس ویژه پرونده مداخله روسیه در انتخابات آمریکا دخیل بودند، شکایت صورت دهد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه تهدید کرد می‌تواند علیه مقاماتی که مسئول تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ بودند، شکایت کند.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی که در توئیتر خود منتشر کرد، نوشت: تمام تحقیقات مولر به شکلی غیرقانونی و بر اساس پرونده‌ای جعلی شکل گرفت که در آن جعل اسناد، دروغ گفتن به دادگاه نظارت بر اطلاعات خارجی آمریکا و بسیاری موارد دیگر صورت گرفت و این پرونده اکنون کاملا بی‌اعتبار است. هر آنچه که به این تحقیقات فریبکارانه مربوط باشد، به شکل بدی آلوده است و به نظر من باید دور انداخته شود

. ترامپ در ادامه این پیام نوشت: حتی ثابت شده که بیانیه مولر در کنگره درباره اینکه با من دیدار داشته است تا مدیر اف بی آی شود، دروغ است. کل ماجرا، یک شیادی است.

ترامپ در ادامه تهدید کرد: اگر رئیس جمهور نبودم، از همه شکایت می‌کردم. شاید هم هنوز این کار را انجام دهم! تعقیب توهمات!

اف‌بی‌آی در ۳۱ ژوئیه ۲۰۱۶، چهار ماه پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تحقیق درباره ارتباطات ادعایی میان کمپین انتخاباتی ترامپ و مقامات روسی را آغاز کرد. در ماه مه ۲۰۱۷، ترامپ جیمز کومی، رئیس اف‌بی‌آی را که در آن زمان مسئول تحقیقات مداخله روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ بود اخراج کرد. پس از او رابرت مولر، بارزس ویژه مسئول انجام ادامه تحقیقات شد.

در ماه آوریل ۲۰۱۸ گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه مولر شواهد کافی برای تایید توطئه انجام شده میان همکاران ترامپ و روسیه را پیدا نکرده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار