تعلیم و تربیت محور وحدت مجلس یازدهم + تصاویر

جلسه هم‌اندیشی سفیران فرهنگی منتخبان مجلس یازدهم و با حضور دو نامزد ریاست مجلس آینده در دفتر جامعه اسلامی فرهنگیان کشور برگزار شد.

به گزارش راه شلمچه، شب گذشته مراسمی با حضور بیش از 45 نفر از منتخبین فرهنگی مجلس یازدهم به میزبانی جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با محوریت وحدت و همدلی مجلس آینده در چهار راه آبسردار برگزار شد.

علی کریمی‌فیروزجایی دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان و منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم ضمن خیرمقدم به حاضران در جلسه گقت: استقبالی که از این مراسم شد نشان از ارزش گذاری شما به دستگاه تعلیم و تربیت کشور است. ما در این دوسال گذشته برای پیگیری مشکلات و مسایل فرهنگیان کشور در حد توان‌ خود کوتاهی نکردیم و در مجلس یازدهم همه ما باید همت کنیم انشالله آموزش و پرورش که دغدغه اول کشور و رهبری عزیز است سطح آن را بالا برده و در اولویت اول کشور قرار گیرد.

کریمی‌فیروزجایی با اشاره به قالیباف و حاج‌بابایی، گفت: در طول این یکی دو ماه ندیده‌ایم که دو کاندیداهای ریاست مجلس کنار هم بشینند و دوستانه و صمیمانه حرف بزنند این نشان می‌دهد آموزش و پرورش محور وحدت است و تردید نکنید مجلس یازدهم پشتیبان دستگاه تعلیم تربیت خواهد بود.

محمدباقر قالیباف منتخب اول مردم تهران در مجلس یازدهم در سخنانی گفت: اولویت اول کشور باید دو وزارت‌خانه علوم و آموزش‌و‌پرورش باشد و همین حرف‌هایی که در اینجا زده می‌شود اگر به عمل بیاوریم کشور در ابعاد اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نجات پیدا می‌کند و نجات کشور در این دو وزاتخانه و نسلی که در آن تربیت می‌شوند است. 

وی افزود: در زمان اتنخابات مجلس، اولین حضورم در جلسه انتخاباتی در جمع معلمین شهر تهران بوده‌است که در آن جمع هم گفته بودم اگر توفیق خدمت در مجلس پیدا کنم اولویت اول ما آموزش و پرورش خواهد بود.

حمیدرضا حاجی‌بابایی هم در این جلسه با ابراز امیدواری با تشکیل فراکسیون فرهنگیان قدرتمند در مجلس آینده گفت: انشالله بتوانیم مشکلات آموزش و پرورش را برای همیشه خاتمه بدهیم. 

وی ادامه داد: همه ما در مقابل فرهنگیان مسئول هستیم و باید قدم‌های مثبتی برای نظام تعلیم و تربیت برداریم و تعلیم و تربیت باید در اولویت اول قرار گیرد. امروز آموزش‌و‌پرورش در اولویت اول کشور نیست مگر اوایل انقلاب که در اهمیت کشور بود.

حاجی‌بابایی گفت: باید آموزش و پرورش را به اولویت اول کشور برگردانیم نه به خاطر معلمان بلکه به خاطر دانش آموزان و خانواده‌ها و برای نجات کشور باشد.

در این مراسم همه منتخبین حاضر در جلسه فرم عضویت فراکسیون فرهنگیان مجلس یازدهم را امضا کردند.

همچنین تعدادی از منتخبین مجلس یازده به بیان دیدگاه خود در باره مسایل فرهنگی و اولویت‌های مهم مجلس آینده پرداختند.

روزه شانزدهمین روز ماه مبارک رمضان با میزبانی جامعه اسلامی فرهنگیان افطار شد.




اگر خوشت اومد لایک کن
5
آخرین اخبار