توقف سه میزبان در هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر در دیدار خانگی +جدول

هفته بیست‌و‌هفتم لیگ برتر ایران امروز جمعه 10 مرداد با 4 دیدار در شهرهای تبریز، تهران، اصفهان و آبادان آغاز شد

به گزاش راه شلمچه، دیدار تیم های فوتبال تراکتور و پیکان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد که دو تیم به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

نیمه اول این دیدار جذابیت زیادی نداشت اما در نیمه دوم دو تیم صاحب موقعیت های مناسبی برای گلزنی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. تراکتور که در دیدارهای گذشته مشکل گلزنی داشت در این دیدار هم همین مشکل را داشت.

تراکتور که یکی از امیدهای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیاست دو امتیاز حساس خانگی را از دست داد. پیکان هم با این تساوی برای ماندن در لیگ برتر امیدوارتر شد.


توقف ذوب‌آهن در دیدار خانگی

در ادامه روز نخست هفته بیست و هفتم رقابتهای لیگ برتر شامگاه امروز تیم فوتبال ذوب آهن در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود.

 

ذوبی ها که در هفته های اخیر نوسان زیادی داشته اند در این دیدار خانگی نتوانستند به برتری برسند و برابر مهمان جنوبی خود به تساوی یک به یک رسیدند.


سایپا 1  ماشین سازی 0

شاگردان ابراهیم صادقی که چند هفته ای است برای فرار از انتهای جدول تلاش می کنند شامگاه امروز جمعه در ورزشگاه دستگردی میزبان ماشین سازی بودند که با یک گل دیر هنگام به سه امتیاز حیاتی دست پیدا کردند.

 

تیم فوتبال سایپا که با ٢٤ امتیاز تیم پانزدهم جدول رده بندی بود و در منطقه خطر قرار داشت، در روزی به پیروزی رسید که پیکان و ذوب آهن به تساوی رسیده بودند.

 

نارنجی پوشان با این پیروزی ٢٧ امتیازی شدند و موقتا از منطقه قرمز خارج شدند و باید منتظر نتایج سایر دیدارهای تیم های پایان جدولی باشد.

صنعت نفت آبادان  1   شهرخودرو  1

دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت و شهرخودرو شامگاه امروز جمعه در آبادان برگزار شد که این دیدار  در پایان با تساوی یک به یک خاتمه یافت.

 

شهرخودرو که برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا تلاش می کند، از توقف تراکتور برابر پیکان بهترین استفاده را نکرد و با توقف برابر صنعت نفت دو امتیاز حساس را از دست داد.

 

شاگران سهراب بختیاری زاده که تا لحظات پایانی از میزبان خود پیش بودند با یک ضربه پنالتی پیروزی را از دست دادند تا همچنان برای کسب سهمیه آسیا رقابتش با چند تیم ادامه داشته باشد.

دیدارهای فردا شنبه 11 مرداد به شرح زیر است:

  • نساجی مازندران        پرسپولیس
  •  
  • پارس جنوبی جم      شاهین شهرداری‌بوشهر
  •  
  • گل گهرسیرجان        فولاد
  •  
  • استقلال         سپاهان

                             

تیمبازی‌هابردمساویباختتفاضل گلامتیاز
۱پرسپولیس۲۶۲۰۲۴۲۷۶۲
۲تراکتور۲۷۱۳۷۷۸۴۶
۳استقلال۲۶۱۲۹۵۲۰۴۵
۴سپاهان۲۶۱۱۱۲۳۱۷۴۵
۵شهر خودرو۲۷۱۲۸۷۴۴۴
۶فولاد۲۵۱۲۶۷۷۴۲
۷صنعت نفت آبادان۲۷۱۰۸۹۳۸
۸نفت‌ مسجدسلیمان۲۶۶۱۶۴۳۳۴
۹نساجی مازندران۲۶۷۱۱۸۳۲
۱۰سایپا۲۷۵۱۲۱۰۲۷
۱۱ماشین‌سازی‌تبریز۲۷۷۶۱۴-۱۲۲۷
۱۲ذوب آهن۲۷۶۸۱۳۲۶
۱۳پارس جنوبی جم۲۶۴۱۳۹۲۵
۱۴گل گهرسیرجان۲۶۵۱۰۱۱۲۵
۱۵پیکان۲۷۵۹۱۳۲۴
۱۶شاهین شهرداری‌بوشهر۲۶۳۹۱۴-۲۸۱۸

منبع؛ مهر

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار