توهین آشکار دختر رفسنجانی به دموکراسی!

به راستی فائزه هاشمی و خانواده او چه حقی بر گردن مردم ایران دارند و برای انقلاب کدام زحمتی را متحمل شده‌اند که بدهی به آنها تمام نشده‌است؟!

به گزارش راه شلمچه، فائزه هاشمی در مصاحبه‌ای با دفاع از دموکراسی در آمریکا، ایران را فاقد دموکراسی دانست. وی با بیان اینکه ولی همه در آمریکا راحت حرف می‌زنند، گفت: مطمئنا اگر این اتفاق در کشور ما بود هر حرفی که می‌خواستی بزنی اقدام علیه امنیت ملی، سیاه‌نمایی، تبلیغ علیه نظام و… تمام این اتهاماتی که ما ده‌ها بار برایش به دادگاه رفتیم و احتمالا شما هم رفتید و بقیه‌ی خبرنگارانتان رفتند. اجازه نمی‌دادند کسی حرف بزند و بتواند واقعه را تحلیل کند، چون همه چیز باید عالی باشد. 

فائزه هاشمی و خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی یکی از مهره‌های تأثیرگذار فتنه سال 88 بودند. فائزه از پركارترین آنها در ایام انتخابات ریاست‌جمهوری 88 بود و در همان ایام گفته بود «در شرایطی به‌سر می‌بریم كه نكبت، خفت و خواری نصیب ملت ایران شده است». 

رفتار خانواده هاشمی رفسنجانی چه قبل و چه بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را اگر دموکراسی ندانیم حقیقتا به واژه دموکراسی خیانت بزرگی کرده‌ایم و نیز آزادی بیانی که آنها در آن سال بهره بردند و حتی از دیوار امنیت ملی کشور بالا رفته بودند و هرچه خواستند گفتند و حتی از توهین به رهبری معظم انقلاب هم دریغ نکرده بودند. اگرچه این مطالبه‌گری آنها برای مردم کشورشان نبوده بلکه صرفا قصد انتقام‌جویی خانوادگی بوده‌است اما آشوبی که آنها باعث شعله‌ور شدن فتنه سال 88 بودند و حتی پس از آن هنوز در کمال آرامش و آزادی نه تنها ابراز ندامت نمی‌کنند بلکه طلبکارانه بر طبل زیاده‌خواهی‌شان می‌دمند چه سهمی از این انقلاب دارند که هنوز طلبکارانه ادامه می‌دهند؟

به راستی فائزه هاشمی و خانواده او چه حقی بر گردن مردم ایران دارند و برای انقلاب کدام زحمتی را متحمل شده‌اند که بدهی به آنها تمام نشده‌است و اگر ظلمی به آنها شده‌است را به تعداد همه مصاحبه‌های ضد وطنی خود با رسانه‌های بیگانه و تمامی آتش‌افروزی و صحنه گردانی در آشوب‌های خیابانی سال 88 که باعث کشته شدن جمعی از مردم را شده‌اند را هم به حساب بیاورند و از نظام جمهوری اسلامی بگیرند.



اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار