جا زدن خواب به عنوان پیام رهبر انقلاب برای وحدت!

حمید رسایی با یادآوری انتخابات مجلس یازدهم کسانی که با دروغ به پیام رهبر انقلاب در باره وحدت لیست اصولگرایان، گفت: طائب صادقانه عذرخواهی کردند ولی متاسفانه از این جنس اشتباهات ذهنی توسط برخی افراد دیگر هم اتفاق افتاده که هرگز حاضر نشدند بابت آن توضیح دهند تا چه برسد که عذرخواهی کنند.

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی مدیرمسئول هفته نامه 9 دی نوشت: آقای مهدی طائب با انتشار فایل صوتی، سه ادعایی که در فایل صوتی اولشان منتشر شده بود (از جمله ادعای اینکه رهبر معظم انقلاب ذیل نامه آقای زاکانی درباره ریاست مجلس، نوشته‌اند: صلاح این است که آقای قالیباف رییس مجلس شود!) را تکذیب و آن را از اشتباهات ذهنی خود دانستند. همچنین از آقای میثم نیلی و مخاطبان، بابت انتشار این اطلاعات غلط عذرخواهی کردند.

با شناختی که از ایشان دارم، این عذرخواهی را صادقانه می‌بینم و معتقدم این اظهارنظرها که متأسفانه کم تعداد هم نیست، عمدتا عجولانه و با اعتماد به افرادی است که صلاحیت اعتماد ندارند.

آقای طائب صادقانه عذرخواهی کردند ولی متاسفانه از این جنس اشتباهات ذهنی توسط برخی افراد دیگر هم اتفاق افتاده که هرگز حاضر نشدند بابت آن توضیح دهند تا چه برسد که عذرخواهی کنند.

در یادداشت قبل نوشتم که در انتخابات مجلس سال ۹۸ نیز همین جریان سیاسی، چهار روز مانده به انتخابات مجلس، در حالی که طیف‌های مختلف و نیروهای متعهد و توانمند دیگری در بیرون دو لیست مشهور شهر تهران خود را برای رقابت انتخاباتی آماده می‌کردند، ابتدا به صورت درگوشی به خواص اعلام کردند که رهبر انقلاب از عدم وحدت دو لیست جبهه پایداری و ائتلاف اصولگرایان ناراحت هستند و گفته‌اند چرا اینها وحدت نمی‌کنند!

در کنار این ادعا با شانتاژ و استفاده از رسانه‌هایی که دربست در اختیارشان است به فضاسازی پرداختند که اگر وحدت نشود و به لیست وحدت مورد نظر آنها رأی داده نشود، مجید انصاری و اصلاح‌طلبان، مجلس یازدهم را فتح خواهند کرد و لولوی اصلاحات همه را خواهد خورد (کاری که برعکس آن را اصلاح‌طلبان در باره اصولگرایان می‌کنند و هواداران خود را می‌ترسانند).

بنابراین با قاعده النصر بالرعب (بترسان و پیروز شو) جو روانی انتخابات را به دست گرفتند حتی به برخی از کاندیداها که در لیست‌ انتخاباتی آنها نبودند و بعد از وحدت این دو لیست، انصراف ندادند، پیغام دادند که با توجه به مطالبه رهبر انقلاب، چون در لیست وحدت نیستید باید انصراف دهید!

جالب اینجاست که چند هفته پس از انتخابات مشخص شد که این ادعا از اساس کذب بوده و فردی که چنین ادعایی را درگوشی برای خواص سیاسی ائتلاف طرح کرده بود، وقتی مورد سئوال و مطالبه مراکز ذی‌صلاح قرار گرفت، پاسخ داد که من خواب دیده بودم که رهبر انقلاب از این عدم وحدت ناراضی‌اند و خوابم را تعریف کردم و نگفتم که رهبر انقلاب پیام داده است! به همین راحتی...

آیا این تجربه‌های تلخ، بدنه رأی دهندگان به این طیف سیاسی که عمدتا از نیروهای انقلابی و اصولگرای واقعی کف جامعه هستند را هوشیار می‌کند تا مجددا سرشان کلاه نرود؟

به عقیده من، بیش از این بچه زرنگ‌های میدان سیاست که عمدتا در آستانه انتخابات‌ها مسئول دفترها و دامادها و کیف‌کش‌های خود را در قالب یک لیست در کنار برخی افراد موجه به مردم قالب می‌کنند، باید از رأی‌دهندگانی گلایه و آنها را بازخواست کرد که در آستانه هر انتخابات، فریب این جماعت را می‌خورند و به لیستی که نمی‌دانند چطور بسته شده، افراد داخل لیست چه سابقه‌ای دارند، کجا بوده‌اند، در بزنگاه‌ها چه کرده‌اند و ... هم رأی می‌دهند و هم آن لیست را تبلیغ می‌کنند و تحت تأثیر این فضاسازی دروغ قرار می‌گیرند، در حالی که بيانات صریح رهبر انقلاب در برابرشان است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار