جدیدترین انتقاد توئیتری ترامپ از پلوسی و شومر

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیت‌هایی با انتقاد از سران حزب دموکرات، این حزب را به سیاسی‌کاری متهم کرد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در پیام‌هایی در حساب توئیتر بار دیگر حزب دموکرات و سران آن را هدف حمله خود قرار داد.

او در توئیتی نوشت: پلوسی و شومر هیچ علاقه‌ای به توافقی ندارند که برای کشور و مردم ما خوب باشد. تنها چیزی که آن‌ها می‌خواهند برای دولت‌های چپ رادیکال که بیش‌تر آن‌ها بد کار می‌کنند، یک تریلیون دلار و خیلی چیز دیگر است. سالهاست که اسم این کار بد را «کمک مالی» گذاشته‌اند!

رئیس جمهور آمریکا همچنین در توئیت دیگری نوشت پلوسی و شومر به سختی پرداخت کمک‌های مالی بیکاری را بستند، که بسیار وحشتناک است، مخصوصا از آنجایی که آن‌ها کاملا می‌دانند که این کار، تقصیر کارگرانی نیست که بیکار هستند، این کار تقصیر چین است.

ترامپ در توئیت دیگری نوشت: سناتور شومر بسیار متاسفم، به خاطر جلوگیری از تمدید موقت پرداخت مزایای بیکاری ۶۰۰ دلاری. دموکرات‌ها که کاری نمی‌کنند، بیشتر، به سیاست‌بازی علاقه‌مند هستند تا کمک به مردم شایسته ما. سوم نوامبر، این باتلاق را خشک کنید!

با نزدیک شدن موعد انقضای مزایای بیکاری برای میلیون‌ها کارگر آمریکایی و ادامه اختلاف‌ها در کنگره آمریکا,​ گفته می‌شود نزدیک به ۳۰ میلیون آمریکایی به زودی مزایای افزوده بر بیمه بیکاری خود را از دست می‌دهند و این در حالی است که اقتصاد آمریکا در سه ماهه دوم امسال، شاهد کاهش ۳۳ درصدی نرخ رشد سالیانه بود.

مزایای افزوده ۶۰۰ دلار در هفته که برای میلیون‌ها کارگر آمریکایی به دلیل از دست دادن کار خود بر اثر کرونا در نظر گرفته شده بود,​ امروز به پایان می‌رسد و این در حالی است که قانونگذاران آمریکایی در کنگره این کشور همچنان به دنبال راهی برای پایان دادن به اختلاف‌های خود و ادامه پرداخت این مزایا هستند.

یک میلیون و ۴۰۰ هزار آمریکایی دیگر هفته گذشته خواهان استفاده از مزایای بیکاری شده اند و کاهش نرخ سالیانه اقتصاد در آمریکا برای سه ماهه دوم سال جاری به حدود سی و سه درصد رسید.

گفته می‌شود سران دو حزب حاکم در آمریکا تا پاسی از نیمه شب گذشته به گفتگو و مذاکره بر سر چگونگی تمدید این مزایا پرداختند و پیشنهاد‌های خود را برای رسیدن به توافق به طرف مقابل ارائه کردند و نهایت اینکه این مذاکرات بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید و ۶۰۰ دلاری که به عنوان مزایای بیکاری برای کارگران بیکار شده از کار پرداخت می‌شد,​ از دیروز منقضی شد و سی میلیون آمریکایی شاهد کاهش چک‌های پرداختی از بابت مزایای بیکاری خود بودند که این میزان از ۵۰ تا ۷۵ درصد متغیر است.

کاخ سفید و جمهوری خواهان در حال حاضر به دنبال تمدید کوتاه مدت این مزایا هستند که شاید از چند هفته تا چند ماه دیگر ادامه داشته باشد و در کنار آن درباره بسته چند تریلیون دلاری نجات هستند که شامل چک‌های محرک اقتصادی هزار و ۲۰۰ دلاری برای خانواده‌های آمریکایی است. در عین حال دمکرات‌ها می‌گویند جمهوری‌خواهان چندین ماه برای آمدن به میز گفتگو‌ها وقت تلف کرده‌اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار