خودداری بولتون از شهادت در پرونده استیضاح ترامپ

جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا از شهادت در تحقیقات کنگره درباره استیضاح دونالد ترامپ خودداری کرد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه پولیتیکو، جان بولتون، مشاور امنیت ملی پیشین آمریکا از شهادت در تحقیقات کنگره درباره استیضاح دونالد ترامپ خودداری کرد.

بر این اساس، یک مقام کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: بولتون قرار بود در جلسه استماع کنگره در صبح روز پنجشنبه شرکت کند و درباره پرونده استیضاح ترامپ شهادت دهد. با این وجود، وی در جلسه استماع شرکت نکرد. وکیل بولتون نیز تهدید کرده است در صورتی که احضاریه برای موکلش صادر شد، این مجلس را تحت پیگرد قضایی قرار خواهد داد.

این مقام تاکید کرد ما می‌توانیم از این اقدام بولتون به عنوان کارشکنی در روند تحقیقات درباره پرونده استیضاح ترامپ استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: آغاز جلسات علنی استماع برای تحقیقات استیضاح ترامپ از هفته آینده

در پی افشای جزئیاتی درباره درخواست ترامپ از دولت اوکراین برای آغاز تحقیقات علیه جو بایدن و پسرش هانتر بایدن، بسیاری از نمایندگان دموکرات از دونالد ترامپ انتقاد کردند. ترامپ طی یک تماس تلفنی در ۲۵ ژوئیه از رئیس جمهور اوکراین خواسته بود تا تحقیقات درباره فساد مالی جو بایدن و پسرش را تسریع بخشد. به دنبال افشای این موضوع، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، آغاز روند رسمی بررسی استیضاح ترامپ را اعلام کرد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار