رئیسی: آینده ایران روشن و امیدوارکننده خواهد بود

رئیس‌جمهور گفت: هرکس با قلم، قدم، اقدام، فعل و ترک فعل مردم را مایوس کند، درجهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هر فردی برخلاف این موارد مردم را امیدوار کند در راستای راهبرد جمهوری اسلامی ایران قدم نهاده است.

 به گزارش راه شلمچه،  آیت الله سید ابراهیم رییسی عصر روز پنجشنبه در دیدار با اقشار مختلف مردم در ورزشگاه ۲۵ آبان اصفهان افزود: ما معتقدیم اداره کشور بصورت کم هزینه و با بهره بالا با همکاری مردم و قطع دست دلالان و فاسدان میسر است.

   

وی ادامه داد: با حضور فعالان اقتصادی شرایط به نفع مردم خواهد بود و افتخار ما این است که در بین اقشار مختلف حضور داریم.

   

رییس جمهور با بیان اینکه شعار ما می توانیم محقق خواهد شد، اظهار داشت: اعتقاد و باور من این است که با توجه به ظرفیتی که در کشور بر مبنای نیروهای مستعد داریم، آینده ایران روشن و امیدوارکننده خواهد بود.

   

وی اضافه کرد: هرکس با قلم، قدم، اقدام، فعل و ترک فعل مردم را مایوس کند، درجهت راهبرد دشمن حرکت کرده و هر فردی برخلاف این موارد مردم را امیدوار کند در راستای راهبرد جمهوری اسلامی ایران قدم نهاده است.

   

آیت الله رییسی اظهار داشت: هر کجا به نسخه انقلاب عمل کردیم، نتیجه کار موفقیت بود و هرکجا با شک و تردید نسخه‌های دیگران بر کشور تحمیل شد، ناکامی بدنبال داشت.

   

رییس جمهور با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی باید زودتر انجام می‌گرفت تصریح کرد: مردم باید بصورت شفاف در جریان امور قرار گیرند.

   

وی بیان کرد: با تولید دانش بنیان و فناورانه حرکت کشور بسوی آینده روشن است.

   

آیت الله رییسی خاطرنشان کرد: قطع دست فاسدان و دلالان بسترسازی برای حضور جوانان و باز کردن دست بخش خصوصی و انضباط مالی در دولت از جمله ضرورت‌ها بشمار می‌رود.

   

وی ادامه داد: امروزه کشور ما دست برتر را در همه زمینه‌ها دارد و از تمام زمان‌ها پرقدرت تر شده است، در عین حال دشمنان از هر نظر ضعیف تر شده اند.

   

رییس جمهور افزود: دست برتر ما در عرصه‌های مختلف با مجاهدت‌ها بدست آمد و هم اکنون ایران به مرکز بیداری اسلامی تبدیل شده است.

   

آیت الله رییسی ادامه داد: دشمن در تلاش است که در منطقه جای پایی پیدا کند، اما به برکت خون شهدا و الگوی شهید سلیمانی اعلام کردیم که منطقه ما محل حضور آمریکایی ها نخواهد بود.

   

وی افزود: برخورداری از اراده، نیروهای توانمند مسلح، رهبری بصیرت آفرین و مدبر، برتری های امروز کشور ما محسوب می‌شود.

   

رییس جمهور تصریح کرد: آمریکا با نقشه صهیونیست‌ها و با پول برخی از کشورهای منطقه سعی کرده که در منطقه جایی پیدا کند، اما فرهنگ شهید سلیمانی و اعتقاد و باور مردم و جوانان سبب جلوگیری از این موضوع شده است.

   

وی افزود: بیداری در امت اسلام به برکت خون شهیدان است و از جمله استان اصفهان با ۲۳ هزار شهید در این ارتباط سرآمد است.

   

به گزارش  ایرنا، رییس جمهور و اعضای هیات دولت در بیست و پنجمین سفر استانی خود صبح پنجشنبه وارد اصفهان شدند.  

   

در سفر رییس جمهور به استان اصفهان ۲۲ عضو هیات دولت وی را همراهی می کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار