رسایی: شایعه تأیید صلاحیت مشروطم کذب محض است

حمید رسایی گفت: من از همان روز اول ثبت نام اعلام کردم که اعتقادی به جناح بندی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم و معتقدم که فقط جریان و تفکر انقلابی می‌تواند کشور را نجات دهد.

به گزارش راه شلمچه، حمید رسایی نماینده ادوار مجلس در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران، درباره تایید صلاحیت مشروطش در انتخابات گفت: متاسفانه در این چند روز شایعات بسیار گسترده و از پیش طراحی شده ای درباره انصراف یا ردصلاحیت بنده منتشر شده است؛ از چند روز قبل برخی در فضای مجازی گفتند که من رد صلاحیت شده‌ام، بعد ادعا کردند که من قصد انصراف دارم و اخیرا از دیروز هم شایعه کرده‌اند که تایید صلاحیت من از طرف شورای نگهبان به صورت مشروط بوده، یعنی شورای نگهبان من را تایید کرده، اما شرط کرده که بعد از تایید، خودم انصراف بدهم که البته تمامی اینها کذب است.

او ادامه داد: هم هیات اجرایی که متولی آن وزارت کشور است و هم هیات نظارت و شورای نگهبان صلاحیت من را تایید کرده و شرطی هم برای من قرار نداده‌اند.

رسایی خاطر نشان کرد: من تا آخر در میدان رقابت تبلیغاتی خواهم ماند و این شایعات هم از اینجا شکل گرفت که برخی احزاب ،گروه‌های مطرح که لیست‌ انتخاباتی معرفی می‌کنند با اینکه بنده یک چهره شناخته شده بودم و از جمله نامزدهای مطرح هستم؛ اما نام من را در لیست خودشان قرار ندادند و این برای یک عده سوال شد و زمینه این شایعات را فراهم کرد، در حالی که این نشانه استقلال بنده از جریانات سیاسی است. بدیهی است که عدم حضور من در این لیست ها به معنای عدم حضورم در انتخابات نیست و مردم تصمیم اصلی را خواهند گرفت نه احزاب و گروه‌ها.

نماینده ادوار مجلس تاکید کرد: من از همان روز اول ثبت نام اعلام کردم که اعتقادی به جناح بندی اصلاح طلب و اصولگرا ندارم و معتقدم که فقط جریان و تفکر انقلابی می‌تواند کشور را نجات دهد.

او در توضیح تفکر انقلابی گفت: تفکر انقلابی یعنی تفکری که به گذشته انقلابی خود افتخار می‌کند و از آن پشیمان نیست، یعنی زندگی اش مانند توده‌های عمومی مردم است و اشرافی‌گری و رفاه طلبی در آن جایی ندارد، یعنی در مدیریت و پیگیری کار مردم تنبل نیست، امیدی به دشمنان این ملت نداشته و استکبارستیز است، چرا که تنها راه نجات این ملت عدم اعتماد به نظام سلطه و حفظ روحیه انقلابی است که در خط ولایت و رهبری برای خدمت به مردم تلاش می‌کند. معتقدم که برخی‌ها این شرایط را ندارند اما خود را در قالب اصلاح طلب یا اصولگرا معرفی می‌کنند.

رسایی در پاسخ به این ادعا که انصراف را شخصا مطرح کرده‌اید، تصریح کرد: من صفحه اجتماعی متنوعی دارم، اما در هیچ یک از آنها موضوع انصراف یا تایید مشروط را مطرح نکرده‌ام، حتی خصوصی هم این موضوع را در جایی نگفته‌ام و چنین چیزی اصلا وجود ندارد.

او تاکید کرد: در دوره قبل هم که رد صلاحیت شدم به این دلیل بود که در مهلت قانونی نتوانستم اسناد را ارائه دهم، اما بعد از یک سال در انتخابات میان دوره ای اصفهان شرکت کردم و مدارکم را تحویل دادم و تایید صلاحیت شدم، اما به دلیل تعدد نامزدها و احتمال رای‌آوری فرد نامناسب، انصراف دادم و این دوره هم که توسط هیات اجرایی و شورای نگهبان تایید شدم.

رسایی تاکید کرد: اصل در فضای مجازی کذب بودن خبر است، مگر اینکه برخلافش ثابت شود یا منبع موثقی در فضای مجازی خبری را نقل کند. بنابر این مردم به اخبار بدون منبع یا منابع غیر موثق در فضای مجازی اعتماد نکنند، خصوصا ایام انتخابات.


اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار