شهردار ساری در جمع عزاداران ائمه اطهار

شهردار ساری تصریح کرد: زندگی ائمه اطهار داستان انسان های پاک و به کمال رسیده ای است که برای هر انسانی، راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می دهد...

به گزارش راه شلمچه، عباس رجبی شهردار مرکز مازندران با حضور در مشهد مقدس، در مراسم عزاداری شب شهادت جانسوز امام حسن مجتبی(ع) و رحلت پیامبر اعظم (ص) شرکت کرد.


وی در حاشیه حضور در حسینیه سارویهای مشهد مقدس و شرکت در مراسم سوگواری و سینه زنی ائمه اطهار به خبرنگار اعزامی راه شلمچه به مشهد مقدس گفت: شهادت پیامبر اکرم(ص) و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی (ع) و سالروز شهادت امام رضا (ع) را به همه مسلمانان خصوصاً شهروندان بزرگوار ساروی تسلیت عرض نموده و امیدوارم همه ما مورد لطف آن بزرگواران در این دنیا و مورد شفاعت آنها در روز قیامت قرار گیریم.

شهردار ساری تصریح کرد: زندگی ائمه اطهار داستان انسان های پاک و به کمال رسیده ای است که برای هر انسانی، راهی هموار و مستقیم به سوی حقیقت را نشان می دهد.

رجبی با بیان اینکه الگوی چگونه زیستن و جاودانگی آنان، می تواند همه ابعاد و شئون مختلف حیات انسان کامل را تأمین نماید، خاطر نشان کرد: انشاله توفیق حاصل کنیم تا با توکل به خدا، تمسک به اهل بیت (ع) و زیر سایه ی منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) مسیر درست را در جهت خدمت شایسته به مردم و پیشرفت میهن اسلامی برمبنای شرع مقدس موازین اسلامی طی نمائیم.

گفتنی است در ایام مذکور، مجید حسین زادگان استاندار مازندران و بسیاری از مسئولان استانی و شهرستانی نیز با حضور در مشهد مقدس، همراه و همگام با سایر مردم در مراسم عزاداری شرکت کردند.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار