دربی زیبا و جذاب برنده نداشت؛

استقلال در دقیقه 93 از شکست گریخت

مهدی قایدی در ثانیه‌های پایانی استقلال را نجات داد و اجازه نداد بازنده دربی باشند.

 به گزارش راه شلمچه، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و چهارمین دیدار تاریخ دو تیم است از ساعت ۱۶:۳۵ دقیقه امروز دوشنبه ۲۲ دیماه به قضاوت رضا کرمانشاهی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی آغاز شد.

ترکیب استقلال:
رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، عارف غلامی، احمد موسوی (۴۶ شیخ دیاباته)، محمد نادری (۶۵ محمد دانشگر)، مسعود ریگی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، وریا غفوری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری.

ترکیب ابتدایی استقلال در دربی ۹۴

ترکیب پرسپولیس:
حامد لک، سیدجلال حسینی، حسین کنعانی زادگان، سیامک نعمتی، سعید آقایی، احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری و مهدی عبدی.

ترکیب ابتدایی پرسپولیس در دربی ۹۴

دقیقه ۲: اشتباه مدافع پرسپولیس درون محوطه جریمه فرصت را در اختیار ارسلان مطهری قرار داد تا با ضربه‌ای دقیق و زیبا دروازه پرسپولیس را در اولین دقایق بازی باز کند. در این صحنه کمال کامیابی نیا در دفع توپ اشتباه بدی را مرتکب شد و توپ را به مطهری داد.

دقیقه ۵: پرسپولیس پس از چند اشتباه مدافعانش بازی را در اختیار گرفت و سعی کرد تا با استفاده از پاس‌های پرتعداد نبض بازی را در اختیار بگیرد.

دقیقه ۱۰: پرسپولیس نبض بازی را در اختیار گرفت و حملاتی را روی دروازه استقلال پی ریزی کرد اما در رسیدن به دروازه حریف ناکام بود. در این دقیقه توپ محمد نادری به دست مدافع پرسپولیس برخورد کرد و در حالی که بازیکنان استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند اما داور ادامه بازی را خواستار شد.

دقیقه ۱۹: پرسپولیس دریکی از حملاتش در جناح راست محوطه جریمه استقلال توسط نورالهی توپی را روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر مهدی عبدی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۴: پرسپولیس درون محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت دیگر شد که ضربه احمد نورالهی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: محمود فکری به دلیل اعتراض به عملکرد رضا کرمانشاهی داور بازی از وی کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۰: احمد موسوی مدافع راست تیم فوتبال استقلال از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۴۵: پرسپولیس در یک ضد حمله صاحب موقعیت پشت محوطه جریمه شد اما ضربه فنی آرام احمد نورالهی را رشید مظاهری به راحتی در اختیار گرفت تا نیمه اول با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان برسد.

در شروع نیمه دوم محمود فکری دست به یک تعویض شجاعانه زد و شیخ دیاباته را به جای احمدی موسوی وارد زمین کرد تا قدرت تهاجمی تیمش بیشتر شود.

دقیقه ۵۱: مهدی عبدی پشت محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و در حالی که محمد نادری و عارف غلامی می‌توانستند توپ را دفع کنند در دفع توپ تعلل کردند تا مهدی عبدی با ضربه‌ای فنی و دقیق دروازه رشید مظاهری را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

دقیقه ۵۴: مهدی عبدی به سمت دروازه استقلال حرکت کرد اما عارف غلامی روی او مرتکب خطا شد. داور به او کارت زرد داد اما پرسپولیسی‌ها اعتقاد داشتند عبدی در موقعیت تک به تک قرار می‌گرفت و باید کارت قرمز به مدافع استقلال داده می‌شد.

دقیقه ۵۵: پرسپولیس صاحب یک موقعیت دیگر برای گلزنی شد اما پاس رو به بیرون کمال کامیابی نیا اجازه نداد دروازه استقلال تهدید شود.

دقیقه ۶۱: بهترین فرصت برای گلزنی پرسپولیس به وجود امد. عبدی روی اشتباه مدافع استقلال در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما روی سر توپ زدن‌های او و تعلل در نهایت توپ را مقابل دروازه خالی به نورالهی رساند که ضربه او در اوج بدشانسی به بدن مسعود ریگی برخورد کرد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۶: مهدی عبدی یک بار دیگر از تعلل مدافعان استقلال استفاده کرد و پس از توپ ربایی به پهلوان پاس داد که ارسال زمینی او درون محوطه جریمه را وحید امیری با ضربه‌ای آرام به گل دوم سرخپوشان تبدیل کرد.

دقیقه ۶۸: احمد نورالهی در موقعیتی تک به تک از تله مدافعان استقلال فرار کرد و با رشید مظاهری تک به تک شد اما ضربه‌اش را به بالای دروازه زد.

دقیقه ۷۵: محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل خطا روی مهدی قایدی از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۱: سیامک نعمتی به خاطر خطا روی مهدی قایدی از داور کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۸۲: استقلال در سمت راست محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که این ارسال را مدافعان سرخ دور کردند.

دقیقه ۸۹: پرسپولیس صاحب یک موقعیت خوب درون محوطه جریمه شد اما ضربه سعید آقایی را رشید مظاهری در دو ضرب گرفت. یک دقیقه بعد نورالهی صاحب موقعیت خوب پشت محوطه جریمه شد که ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: شیخ دیاباته گل تساوی را به ثمر رساند اما او در موقعیت آفساید بود و داور گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه ۹۳: اشتباهات بازیکنان پرسپولیس فرصت را در اختیار استقلالی‌ها گذاشت تا مهدی قایدی با یک حرکت زیبا دروازه پرسپولیس را برای بار دوم باز کند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار