امیری سوادکوهی:

فاطمیه در راه است! انقلابش را فریاد زنیم

حجت الاسلام والمسلمین امیری سوادکوهی از محققان و نويسندگان جوان شیعه و مؤلف کتاب نفیس خون نگاشته های فاطمی در جدیدترین یادداشت های خود به در پیش بودن ایام فاطمیه پرداخت و همگان را به احیای شعائر مادر مظلومه ی شیعه دعوت کرد.

به گزارش راه شلمچه، متن این یادداشت را بخوانید:
خدای سبحان بر بشریت منت نهاد که چشمه ی زلال کوثر در قرآن، حلقه ی اتصال نبوت خاتم پیامبران و ولایت حضرت امیرمؤمنان، کفو و آیینه ی تمام نمای مولای متقیان، حجتِ خدای متعال بر امامان، که ولایتش تاج افتخار و شرط قبولی رسالت پیامبران، تبعیتش راه وصال عارفان، خنکای محبتش سبب خاموشی خزینه های سوزان و نعره های خروشان جهنمیان، شاخص دین و رمز وحدت مسلمانان که مادر مظلومه ی شیعیان است را به عوالم خلقت هدیه فرمود.
گرمای محبتش در یک نگاه و تلاطم دریای غمش نیز در قطره ی اشکی بود که آنرا حتی از امام زمانش حضرت وصی پنهان می کرد. با نفس هایش زمستان غربت عترت بهار می شود و با لبخندش حقیقت عشق آغاز... او فرشته ای است که عیارش را تنها خدا می داند.
بوسه بر قدم هایش کلید استجابت دعا و رضایتش رضایت خدا و ائمه هدی است.
حضرت زهرا سلام الله علیها از نگاهی دیگر بزرگترین بت شکن تاریخ بشریت است که توانست با برائت آشکارش در مقابل سقیفه سازان، دو نماد جهل و نفاق، دو صنم منحوس قریش یعنی جبت و طاغوت که منشاء تمامی رذائل و خبائث بشری می باشند را رسوا و با خون پاکش و انقلاب فاطمی و خطبه ی فدكیه اش آنان را به قعر ذلت و دركات دوزخ نشاند و الى الابد حقیقت حق را از باطل بر همگان آشکار سازد.
فاطمیه در راه است... انقلابش را فریاد زنیم.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار