قدردانی دو تشکل نشر برای استمرار معافیت مالیاتی

اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) و اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران طی نامه‌ای مشترک از توجه دولت و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ و هنر قدردانی کردند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا به نقل از  مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در متن این نامه خطاب به سیدعباس صالحی آمده است:

«وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی

با سلام

همان‌گونه که مستحضر هستید شرایط اقتصادی کشور فشار بسیاری را بر جامعه ایران وارد کرده که در این میان حوزه فرهنگ هم از این شرایط مستثنی نبوده است. حوزه فرهنگ مکتوب به دلایل متعدد همواره از اقتصاد ضعیفی برخوردار بوده و به همین دلیل نیازمند توجه و حمایت بوده و هست. بر این اساس از سال‌ها پیش معافیت مالیاتی فعالان این حوزه به عنوان نوعی حمایت در این مسیر تعریف شده است و خبر استمرار این حمایت موجب خوشحالی و امیدواری  فعالان حوزه نشر و کتاب شد. در این راستا از تلاش‌های جنابعالی و توجه دولت برای استمرار معافیت مالیاتی فعالان حوزه فرهنگ قدردانی می‌شود. بی‌تردید این حمایت در فعالیت و زندگانی بیش از چهارهزار ناشر فعال در کشور و صدها کتاب‌فروش در شهرهای گوناگون و نیز هزاران نفر از کارکنان و فعالان حوزه نشر تاثیر مثبت خواهد داشت.»

اتحادیه شرکت‌های تعاونی ناشران ایران (آشنا) _ اتحادیه ناشران و کتاب‌فروشان تهران

 انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار