کاندیداهای انقلابی که مردم به لیست دوگانه(محصولی، حداد- قالیباف) اضافه می‌کنند!

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاید تنها دستاورد آن قبل از دوم اسفند باشد که نمایش چهره سهمیه‌خواهانی بود که سال‌ها نقاب بر چهره سیاسی خود زده بودند.

به گزارش راه شلمچه، ماه‌ها گذشت تا قرار شد یک لیست واحدی از سوی اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم اعلام شود و دعوای پایداری‌ها و ائتلافی‌های به اصطلاح نیروهای انقلاب آنقدر بالا گرفت که دیگر نه وحدت اصولگرایی به گوش می‌رسید و نه صدای ائتلاف انقلای می‌آمد!

ظاهرا سه نفر در تهیه لیست 30 نفره انتخابات تهران نقش اساسی داشتند و در یک طرف پایداری‌ها با محوریت «صادق محصولی» و طرف دیگر هم «غلامعلی حدادعادل» و «محمدباقر قالیباف» در شورای ائتلاف نیروهای انقلاب که هرکدام بر سهیمه‌های خود پافشاری می‌کردند و البته پایداری‌ها از همان اول ساز ناسازگاری کوک کرده بودند که حضور قالیباف، حسین مظفر و مصباحی‌مقدم با شاخصه‌های انقلابی آنها سازگار نیست و با سابقه‌ای که قالیباف و حدادعادل در ائتلاف‌شکنی داشتند گمان نمی‌رفت این ائتلاف انتخاباتی به سرانجام برسد و از طرفی هم سهمیه‌خواهی‌های قالیباف، محسن رضایی و حدادعادل خود بهترین گواه بود تا لیست واحد انتخاباتی شکل نگیرد.

از ماه‌های گذشته عده‌ای به یقین می‌دانستند این ائتلاف به سرانجام نمی‌رسد و در این میان پیش‌بینی حمید رسایی را می‌شود دقیق‌ترین آن‌ها دانست که وی یک ماه پیش نوشت: «راه برون رفت جبهه نیروهای انقلابی از وضعیت موجود، دل بریدن از این "سیاست‌ورزی غیر مومنانه همراه با قبیله‌گرایی" است.»

به هرحال لیست واحدی برای انتخابات مجلس تهران شکل نگرفت و اما با کمال تعجب نام یک نفر در بین لیست‌ جبهه پایداری و ائتلاف نیروهای انقلاب دیده نشده‌است که «حمید رسایی» شاید میزان انقلابی بودن این دو لیست را بیشتر از همه برای مردم به چالش کشیده‌است. 

رسایی را بی‌شک یکی از انقلابی‌های شجاع و تأثیرگذار مجلس باید دانست که در دو دوره‌ حضورش در مجلس نشانه‌هایی از مجلسی انقلابی را رقم زده‌بود و شاید این مطالبه‌گری انقلابی رسایی باعث شد تا صادق محصولی در جبهه پایداری به مذاقش خوش نیامده که رسایی دل در گروه دغدغه‌های انقلاب و مردم دارد تا مدافع افراد و جریان خاص باشد و از آن‌طرف هم حمید رسایی همواره با سهیمه‌خواهی‌ها و زیاده خواهی‌ها اصلا میانه خوبی نداشته و بر این اساس حدادعادل هم مزه شجاعت وی را در تصویب برجام دیده بود.

اما مردم، انقلابی‌ها را خوب می‌شناسند و برای همین خودشان نام «حمید رسایی» را به جای یکی از آن سی نفره به لیست پایداری و ائتلاف اضافه کردند و در روز دوم اسفند تصمیم دارند تا رسایی را راهی مجلس یازدهم کنند. همینطور نام «وحید یامین‌پور» را در لیست ائتلاف اضافه خواهند کرد.

یکی از نکات مهمی که صادق محصولی و حدادعادل توجه نکرده‌بودند نظرسنجی‌هایی است که این روزها بیشتر از همه زنگ خطری است که آرام آرام به گوش‌شان آشنا می‌شود و آنهم اقبال عمومی مردم از حمید رسایی و وحید یامین‌پور است که این نظرسنجی‌ها می‌گویند رسایی و یامین‌پور بدون لیست هم از برندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند خواهند بود.

اگر خوشت اومد لایک کن
27
0
ایران ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
جناب رسایی حالا که اومدی توی عرصه هی مظلوم نمایی نکن که گذاشتنم کنار و فلان و بهمان و ... بیخیال دیگه . بمون و تبلیغات رو از دست نده اما مراقب باش هی گوشه و کنایه نزنی به لیست با تعبیر خودت دو گانه . بیخیال دیگه تموم شد . زمان باقی مانده رو دریاب و از توانایی هات برا مردم حرف بزن . علیه جبهه خودی عقده گشایی نکن دم به ساعت !!!
انتخابات ۲۹ بهمن ۱۳۹۸
دقیقا
هر کی ادعای انقلابی بودن داره نباید بقیه رو تخریب کنه این حرف رهبریه.
هرکی این کار رو کرد بدونید داره سنگ خودشو به سینه میزنه نه انقلابو.
پاسخ
آخرین اخبار