مازندران در آستانه خطر شیوع کرونای انگلیسی

شیوع و کشندگی کرونا انگلیسی وحشتناک‌تر از ویروس‌های قبلی است.

به گزارش راه شلمچه، احمد حسین زادگان درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در استان مازندران گفت: موج سوم کرونا با همراهی مردم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روند کاهشی داشته و این به منزله عادی انگاری و بردن شرایط به روند صعودی گذشته نیست.

وی درباره شیوع ویروس کرونا انگلیسی تصریح کرد: متأسفانه اخبار خوبی از ویروس کرونا در دیگر استان‌ها به گوش نمی‌رسد و وزیر بهداشت نسبت به شیوع ویروس کرونا انگلیسی در کشور ابراز نگرانی کرده است.

نماینده عالی دولت در استان مازندران افزود: استان مازندران به عنوان مقصد گردشگری بوده که با ورود افراد غیر بومی از دیگر استان‌ها ویروس کرونا انگلیسی از همه نقاط وارد کشور می‌شود و احتمال ورود آن به استان مازندران زیاد است.

استاندار مازندران گفت: مردم با گارد دفاعی با ویروس انگلیسی مقابله کنند و از هرگونه حضور در اجتماعات خودداری کنند و رعایت پروتکل‌ها باید به ۹۵ درصد برسد تا مردم ایمن شده و ویروس انگلیسی ما را درگیر نکند.

حسین زادگان تصریح کرد: قدرت سرایت، شیوع و کشندگی کرونا انگلیسی وحشتناک‌تر از ویروس‌های قبلی است و نباید از روند کاهشی کرونا در استان مازندران خوش بین باشیم و ایمن سازی انجام شود.

وی افزود: به علت مراودات اجتماعی در غرب استان مازندران و ارتباطات با توجه به موقعیت گردشگریریالخطر شیوع کرونا انگلیسی تهدید جدی است.

استاندار مازندران شرایط کرونایی در استان مازندران را شکننده عنوان و با توجه به در پیش بودن ایام نوروز از ستاد ملی کرونا تقاضا کرد شرایط سخت گیرانه تری اتخاذ کند تا در هر صورت از انتفال ویروس پیشگیری شود.

حسین زادگان درباره شرایط جاده‌ای و استقبال از گردشگران در نوروز ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: برای تعطیلی نوروزی تصمیم قطعی در ستاد ملی کرونا گرفته نشده و مرتبط با شرایط هفته‌های آتی و روند افزایشی ویروس کرونا در کشور تصمیم گیری می‌شود.

به گزارش مهر، استاندار مازندران گفت: اخبار ناگوار از سرعت سرایت ویروس کرونا انگلیسی در کشور شنیده می‌شود و باید محدودیت‌های سخت گیرانه در کشور اتخاذ شود.

اگر خوشت اومد لایک کن
1
0
ایمان ۱ اسفند ۱۳۹۹
اگر استاندار راست میگن دستور بدن ورودی های استان کنترل خوبی صورت بگیرد دوستان و آشنایان بارها و به تکرار بدون داشتن مجوز و هیچ مدرکی از مسیر هراز و پلور با وجود بودن مامور با پلاک تهران به استان مازندران آمدن سختگیری خاصی وجود نداشت اصلا
پاسخ
آخرین اخبار