پیروزی بزرگ استقلال در اهواز +جدول لیگ برتر

استقلال با شکست فولاد در هفته بیست و سوم لیگ برتر به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد و بالاتر از پرسپولیس قرار گرفت.

به گزارش راه شلمچه، آخرین دیدار از روز دوم هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۹ امروز یکشنبه بین تیم های فولاد و استقلال در ورزشگاه اختصاصی تیم جنوبی برگزار شد که طی آن استقلال به برتری ۲ بر صفر رسید. کوین یامگا(۵۲) و مهدی قایدی(۷۷) برای آبی پوشان گل زدند. سیدحسین حسینی از محمدحسین زاهدی فر کارت زرد دریافت کرد. 

 

در این دیدار که زیر بارش باران و در حضور پرتعداد تماشاگران دو تیم برگزار شد، استقلال با سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی(۸۲ صالح حردانی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری(۷۲ پیمان بابایی)، آرش رضاوند(۸۲ زبیرنیک نفس)، مهدی قایدی(۸۲ رضا میرزایی)، محمد محبی و ارسلان مطهری(۷۲ امید حامدی فر) به میدان رفت.

 

جدال دو تیم با ارزیابی طرفین و نمایش آرام آغاز شد و رفته رفته شکل هجومی تری به خود گرفت و از دقیقه ۲۰ به بعد نیمه اول هر دو تیم نمایش هجومی و بهتری را ارائه دادند که سهم تیم میزبان بیشتر بود.

 

در دقیقه ۲۱ عارف غلامی پشت محوطه استقلال توپ را لو داد تا سعید واسعی با توپ ربایی از وی به سمت دروازه حرکت کند و با شوتی محکم دروازه حسینی را نشانه بگیرد اما ضربه او با اختلاف به بیرون رفت.

 

در دقیقه ۲۹ اشتباه حسینی در دفع توپ مجددا فولاد را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد که اشکان دژاگه با حرکت رو به جلو توپ را درون محوطه به سعید واسعی رساند اما این بازیکن در حالی که فقط حسینی را مقابل خود داشت توپ را به بیرون زد تا بهترین فرصت فولاد از دست برود.

 

استقلال در دقیقه ۳۶ می توانست توسط مهدی قایدی دروازه فولاد را باز کند اما ضربه این بازیکن را کنت دروازه بان سرخپوشان به کرنر فرستاد.

 

در ادامه دو تیم بازهم موقعیت های خوبی برای باز کردن دروازه ها داشتند اما بازیکنان در زدن ضربات آخر کم دقت بودند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

شروع نیمه دوم برای استقلالی ها با گل همراه شد و در دقیقه ۵۲ ارسال از راست روی دروازه فولاد ابتدا با ضربه سر محبی همراه شد و توپ در نقطه کور خط دفاعی به یامگا رسید که در بهترین جای ممکن ایستاده بود و این بازیکن با ضربه ای آرام دروازه فولاد را باز کرد. 

 

به گزارش مهر، بعد از این گل فولاد قصد داشت بازی را در اختیار بگیرد اما دوندگی بالای بازیکنان استقلال اجازه این کار را به آنها نداد و این آبی پوشان تهرانی بودند که بازهم موقعیت هایی را روی دروازه حریف ایجاد کردند و در دقیقه ۷۷ روی اشتباه مدافعان فولاد در دفع توپ پیمان بابایی توپ ربایی کرد و با پاس رو به بیرون برای قایدی او را در موقعیت گل قرار داد تا این بازیکن با شوتی محکم دروازه سرخپوشان را برای دومین بار باز کند.

 

کم تعداد بودن بازیکنان فولاد در خط حمله این فرصت را از شاگردان منصوریان گرفت که به گل برسند تا در نهایت استقلال سه امتیاز این بازی را کسب کند و با صعود به رده دوم جای پرسپولیس را بگیرد. آبی ها با ۴۶ امتیاز به فاصله سه امتیازی سپاهان در صدر رسیدند و با یک امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس رقیب سنتی را به رده سوم فرستادند.

امروز همچنین سه بازی دیگر برگزار شد.


اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار