کجای تهران بیشترین آلودگی کرونایی را دارد؟

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران گفت: بر اساس مطالعات پیش بینی می‌شود که 14 تا 20 درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

به گزارش راه شلمچه،  دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران در گفت‌وگوی زنده بخش خبری شبکه تهران با اشاره به مطالعات انجام شده از ابتدای اسفند ماه تاکنون اظهار کرد: بر اساس مطالعات پیش بینی می‌شود که 14 تا 20 درصد ساکنان شهر تهران تاکنون به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.
زالی با اشاره به آمار مبتلایان در مناطق مختلف تهران و گستردگی جغرافیایی و جمعیتی تصریح کرد: یافته‌ها حاکی از آن است که بیشترین میزان ابتلا به کرونا در تهران مربوط به منطقه 4 شهری است که با 900 هزار نفر، پرجمعیتترین منطقه شهری و جغرافیایی تهران به شمار می‌رود.
 به گفته وی منطقه 2 تهران با جمعیت 800 هزار نفر در رتبه دوم از نظر میزان ابتلا به کرونا قرار دارد و مناطق 14 و 5 نیز در رده‌های سوم و چهارم قرار می‌گیرند. فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران کمترین میزان ابتلا به کووید 19 در مناطق شهری تهران را مربوط به مناطق 21 و 22 ذکر کرد. 
وی افزود: بالاترین میزان مرگ و میر در تهران نیز به ترتیب مربوط به مناطق 4، 14، 2 و 5 است که با توجه به این که منطقه 4 یکی از مناطق گسترده و پرجمعیت تهران است در رده اول از نظر میزان ابتلا به بیماری و مرگ و میر ناشی از کرونا قرار دارد.
اگر خوشت اومد لایک کن
1
آخرین اخبار