گفتمان جدیدی که رسایی در انتخابات خلق کرد!

پایداری‌ با زیر پاگذاشتن گفتمانش، پایان سیاسی اش را رقم زد.

به گزارش راه شلمچه، با توجه به پایان شمارش آرا و مشخص شدن نتایج انتخابات تهران و اکثر شهرها حمید رسایی در متن منتشر شده در توییترش، اعلام کرد:

‏تبریک/ ورود تعدادی از نمایندگان ‎اصولگرا و ‎اصلاح‌طلب در کنار نمایندگان ‎انقلابی را به مجلس تبریک می‌گویم خصوصا تبریک به منتخبان تهران. امیدوارم در ادامه مسیر، نمایندگان اصولگرا و اصلاح‌طلب از این قالب‌های غیر واقعی و دور از مردم بیرون بیایند و انقلابی عمل کنند که ‎تنها_ راه‌حل کشور عمل انقلابی است.

تشکر/ ‏از همه کسانی که علیرغم بداخلاقی‌ها، تخریب‌ها و فضاسازی‌ کاذب، از ‎گفتمان انتخاب اصلح دفاع و با رای‌شان به بنده اعتماد کردند حتی عزیزانی که دلشان با ما بود اما به دلیل فضاسازی‌های کاذب از ترس ‎لولو به یک لیست کامل رای دادند، و همچنین از آنها که به بنده رای ندادند و بار این امانت را روی دوش دیگران گذاشتند، سپاسگزارم.

اشاره می‌شود حجت‌الاسلام حمید رسایی عصر امروز در دفتر هفته نامه 9دی همه عوامل ستاد انتخاباتی خود را جمع کرده و از آنان تقدیر کرد.

وی در این جلسه گفت: بیش از 220 هزار رأی که گرفتیم و آنهم بدون اینکه در لیستی قرار گرفته باشیم و از همه مهمتر علی‌رغم تخریب‌ها و دروغ‌هایی که به ما وراد کرده بودند نشان می‌دهد این رأی پاکی بود که باید قدردان آنها باشیم.

وی گفت: کاش می‌دانستیم آنهایی که به بنده اعتماد کردند، چه کسانی هستند که اینطور عاشقانه به نگاه گفتمانی ما اعتماد کرده بودند.

رسایی یادآور شد این مقدار آرای بدست آمده برای کسی که نه پشتوانه مالی و نه پشتوانه حزبی، یعنی مردم به سهام‌خواهی لیست انتخاباتی که در آن اسپانسرها، حرف گوش‌کن‌ها، دامادها و ... باشد کم کم به جریان تازه‌ای روی خواهند آورد.

گفتنی‌است حمید رسایی در انتخابات اخیر مجلس یازدهم نفر سی‌و‌دوم تهران شد و اگر در روزهای واپسین به انتخابات شایعاتی از قبیل "اگر به لیست رأی ندهید جریان مقابل برنده انتخابات خواهد بود" نشده بود، قطعا نتایج انتخابات می‌توانست به گونه‌ای دیگر رقم به‌خورد. اما در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی افرادی بودند که در شهر خودشان گمنام بودند اما حمید رسایی را در آن لیست قرار نداده بودند.

 جبهه پایداری هم که اصرار داشت در لیستی که قالیباف حضور دارد نباشد، در حالی در روزهای پایانی تن به ائتلاف داد که متوجه شد لیست انتخاباتی اش ره به جایی نخواهد برد و این تصمیم نشان می‌دهد پایداری‌ها دیگر به استراحت طولانی احتیاج دارند مگر اینکه تصمیم گیرنده سیاسی جبهه پایداری و حامی مالی به بازنشستگی سیاسی تن دهد.

جبهه پایداری هنوز در محافلش باید پاسخگوی این باشد که علت قرار نگرفتن حمید رسایی در لیست چیست در حالی که حمید رسایی بارها گفت من نماینده مردم خواهم بود و نه نماینده اشخاص.

اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار