سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش اولتیماتوم داد؛

این آدم تا دو روز آینده نباید با پرسپولیس باشد

یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی تاکید کرد که باید وزیر ورزش تکلیف اعضای هیئت مدیره باشگاه را مشخص کند.

به گزارش راه شلمچه، پرسپولیس در وقت های اضافه دیدار برابر استقلال با گل مهدی قایدی متوقف شد تا روزهای بد این تیم ادامه داشته باشد.سرخپوشان پایتخت پس از شکست در فینال آسیا روزهای خوبی را تجربه نمی کنند و در سه مسابقه ای که پس از شکست برابر اولسان هیوندای در رقابت های لیگ به میدان رفته اند، به سه تساوی تلخ دست یافته اند.


یحیی گل محمدی در مصاحبه ای که بلافاصله پس از پایان بازی انجام داد از مهدی رسول پناه و ادامه حضورش به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و در نشست خبری پایش را فراتر گذشت و وزیر ورزش را تهدید کرد.


او در نشست خبری با خطاب قرار دادن مسعود سلطانی فر وزیر ورزش گفت:« دو روز به وزیر فرصت می دهیم تا تکلیف آدم های کوچک حاضر در هیئت مدیره را مشخص کند، وگرنه تبعات اتفاقاتی که رخ خواهد داد، برعهده ایشان خواهد بود.»

 

*حیف شد، خیلی خوب بودیم


یحیی گل محمدی در ابتدای کنفرانس خود به بازی زیبای تیمش اشاره کرد و با افسوس از نتیجه به دست آمده گفت: بازی جذاب و دیدنی بخصوص از سمت ما بود. خیلی زود و از روی غافلگیری با اشتباه عجیب و غریبی گل خوردیم و بعد از آن توانستیم بازی را کنترل کنیم و در زمین حریف پاس بدهیم. موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی استفاده نکردیم. در نیمه دوم خیلی خوب خودمان را به حریف دیکته کردیم و با استفاده از فضاها به گل اول و بعد از آن برتری هم رسیدیم. در ادامه می‌توانستیم گل سوم و چهارم را بزنیم اما استفاده نکردیم و در پایان هم با حرکت فردی قائدی و عدم تمرکز دفاع گل راحتی خوردیم و بازی را علی‌رغم اینکه با تعداد گل بالا ببریم نبردیم. واقعا با این بازی خوبی که بچه‌ها داشتند، حیف شد و حق آن‌ها سه امتیاز بود.


* تمرکز ما را بهم ریختند

فشار بیش از اندازه ای به بازیکنان ما در لیگ قهرمانان آسیا و بخاطر مسائل مدیریتی آمده است. مسائلی که برای ما به وجود آوردند، موجب شده تا همه ما، حتی کادر فنی با تمرکز لازم کارش را انجام ندهد.

 

* عذرخواهی از تماشاگران پرسپولیس

 

هواداران ما تا لحظه آخر منتظر پیروزی بودند، اما این اتفاق نیفتاد و شخصا از این اتفاق ناراحت هستم. خیلی دوست داشتیم برنده باشیم و از تک تک تماشاگران عذرخواهی می کنم. این مساوی و نبردن را به پای من بگذارند چون بازیکنان تلاش خود را انجام داده و موقعیت هایی خلق کردند، اما در این مدت مشکلات عجیب و غریبی داشتیم که نباید برای یک تیم بزرگ شاهد باشیم.

 

* هیأت مدیره استقلال و پرسپولیس را مقایسه کنید

 

شما نگاه کنید و ببینید که هیأت مدیره باشگاه استقلال چقدر این تیم را به خوبی حفظ کرد و حتی چهار، پنج بازیکن خوب و درجه یک گرفتند که کارشان را به خوبی انجام می دهند. هیأت مدیره یعنی همین؛ یعنی اینکه بتوانند بازیکنان را حفظ کنند ولی در سمت مقابل هیأت مدیره باشگاه ما را نگاه کنید که یکی یکی بازیکنان را فرستادند و رفتند. آخر سر هم می آیند و بیانیه می دهند که چرا در رختکن یک بازیکن برای تیم مشکلاتی به وجود می آورد. توجیهات عجیب و غریب می آورند. مسائل خنده داری را گفتند.

 

 

* ما 10 بازیکن را از دست دادیم

 

ما فقط یک بازیکن از دست ندادیم و در این چند وقت حدود 10 بازیکن از پرسپولیس رفتند. فکر می کنم اراده ای برای اینکه پرسپولیس قوی باشد و موفقیت هایش ادامه پیدا کند، در چند ماه گذشته دیده نشد. کسی که برای ما این همه مشکلات به وجود آورده، الان هم به عنوان رئیس هیأت مدیره کارش را انجام می دهد و به ما پوزخند و نیش خند می زند که من هنوز هم هستم، اما هیچکس نیست که راجع به این مسائل صحبت کند و یک هیأت مدیره قوی برای ما بگذارد


*عارف غلامی باید اخراج می‌شد


سرمربی پرسپولیس در مورد داوری رضا کرمانشاهی نیز گفت: در مجموع فکر می‌کنم داوری خوبی بود. اما در آن صحنه‌ای که آقای غلامی بر روی مهدی عبدی خطا کرد ما بحث داریم و تک به تک بود و می‌توانستیم به گل برسیم. خطای بالا تنه بود و من خودم چیزی که از داوری می‌دانم این است که غلامی باید اخراج می‌شد. به جز این صحنه در باقی صحنه‌ها مدیریت کرد. اما اگر آن صحنه اخراج داشت نمره منفی برای آقای کرمانشاهی است و باید کارشناسان نظر نهایی را بدهند.


*در شان و کلاس باشگاه استقلال برخورد نکردند


وی درباره اعتراضش به نیمکت نشینان استقلال توضیحاتی ارائه کرد و گفت: نیمه اول این اتفاق افتاد و نیمکت آن‌ها که بالا نشسته بودند در مورد مسائل داوری داد و بیداد راه انداخته بودند. این رفتار در شان و کلاس باشگاه بزرگی مثل استقلال نیست که نیمکت اینقدر بخواهد شلوغ باشد. نیمکت منظور من افرادی است که بالا نشسته بودند. اما در نیمه دوم همه چیز خوب شد.


*دلیلی نداشت تعویض کنم


گل محمدی در پاسخ به اینکه دلیل تعویض‌های دیر هنگامش چیست، گفت: شرایط بازی به نفع ما و کنترل داشتیم و دلیلی بر تعویض نبود. تعویض انجام شده هم به دلیل مصدومیت مهدی بود. همه بچه‌ها خوب بودند و وقتی خوب هستند دلیلی برای تعویض وجود ندارد.

 

*استقلال کلا دو توپ روی دروازه ما آورد


سرمربی پرسپولیس دلیل دریافت گل در دقایق آخر مسابقه را اینگونه بیان کرد:تیمی که عقب است برای گل زدن فشار می‌آورد. بازیکنان باید در تایم وقت اضافه تمرکز داشته باشند که حساسیت بازی مانع از این می‌شود. در آن صحنه هم خلاقیت قائدی تاثیرگذار بود. در کل بازی همین دو تا توپ بر روی دروازه ما آمد و خیلی راحت گل خوردیم.

 

* ادامه کار خیلی سخت است

 

متاسفانه در این مدت چنین مشکلاتی خیلی ما را اذیت کرده و هیچکس هم نیست که جوابگوی ما باشد. آقای وزیر هم باید بیاید و در این مسئله دخالت کند و آدم های قوی بگذارد، اما عین خیالشان نیست. نمی دانم در این وضعیت که وجود دارد(چه کاری انجام دهم)، اما ادامه کار خیلی سخت است. اگر با این تیم ادامه دادم، فقط بخاطر هواداران و در پیش بودن فینال بود.

 

 

* مشکلات را قبل از فینال آسیا به وجود آوردند

 

قبل از فینال، مشکلات خیلی خیلی زیادی برای ما به وجود آوردند. حتی پس از فینال، بخاطر همین بازی با استقلال کار کردیم. اگر آدم های قوی به باشگاه پرسپولیس نیایند، این باشگاه زمین می خورد. ما مشکلات زیادی در آینده داریم. 500 هزار یورو باید به بودیمیر بدهیم. مطالبات کالدرون و دستیارانش 700-600 هزار یورو می شود. هیچکس نیست این مسائل را مدیریت کند.

 

* تا وقتی این آدم‌ها سر کار باشند...

 

متاسفانه آینده خوبی برای باشگاه نمی بینم. تا وقتی این آدم ها بالای سر کار باشند، چنین مسائلی وجود دارد. نمی خواهم نبردن امروز را توجیه کنم و می گویم مقصر عدم پیروزی در این مسابقه من هستم ولی کار کردن در یک باشگاهی که هیأت مدیره قوی نداشته باشد و مدیرانش کارهای خود را توجیه می کند، سخت است.

 

* فرصت 2 روزه به وزیر

 

پشت این تربیون به آقای وزیر می گویم که اگر تا یکی، دو روز آینده آقای رسول پناه باشد، تبعات تیم را باید خودشان گردن بگیرند. بحث استعفاء نیست، اما باید تبعات این اتفاق را (وزیر ورزش) گردن بگیرند. تا وقتی آدم های کوچک در این باشگاه باشند، ادامه دادن سخت است. از آقای سمیعی هم که در این مدت خیلی تلاش کردند، می خواهم در این یکی، دو روز با آقای وزیر صحبت کنند چون آدمی که این همه مشکل برای باشگاه به وجود آورده، نباید کنار پرسپولیس باشد.

 

* فحاشی به بازیکن و مربی را تحمل کردیم، اما ...

 

ما فحاشی و توهین از زبان ایشان شنیدیم. فحاشی به بازیکن، کادر فنی و ... را تحمل کردیم. بی احترامی را بخاطر هواداران، فینال آسیا و دربی تحمل کردیم. از الان باید خودشان تصمیم بگیرند که می خواهند این باشگاه را به صورت خوب مدیریت کنند یا می خواهند این باشگاه وارد مشکلات دیگری شود. دیگر باید خودشان تصمیم بگیرند.


منبع؛ ورزش3

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار