آمار 4 ماهه ابتدای سال سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری:

24000 متر مربع آسفالت معابر شهر ساری

رئیس این سازمان با بیان مطلب فوق از اجرای 24000 متر مربع آسفالت در شهر ساری طی 4 ماه گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همکارانم در این مجموعه حدود 15 نقطه از شهر تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته است.

به گزارش ارسالی روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری به راه شلمچه، بهسازی معابر شهر ساری را باید از اقدامات جدی سفیران عمرانی این شهر دانست؛ تلاشگران سازمان عمران با هدف ایجاد فضایی دلپذیر در تردد شهروندان و ایجاد مسیرهای استاندارد که کاهش هرگونه مخاطرات شریان های ارتباطی را نیز به دنبال دارد، توانسته اند در بخش راهسازی توفیقات مناسبی را در جهت تأمین دیدگاه مردم این شهر به دست آورند.


رئیس این سازمان با بیان مطلب فوق از اجرای 24000 متر مربع آسفالت در شهر ساری طی 4 ماه گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همکارانم در این مجموعه حدود 15 نقطه از شهر تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته است.




مرتضی بربسته با اشاره به اینکه در فرآیند اجرای عملیات روکش آسفالت، از شیوه های جدید استانداردسازی استفاده می شود، افزود: به دنبال انجام روکش آسفالت مسیر بلوار شهیدان فتح اللهی، این عملیات در کوچه معلم 40، کوچه کلیچ، احمدی آزاد6، کوچه لاله در میدان خزر، فهمیده 67 در بلوار کشاورز، خیابان پل گردن، کوچه امام حسین و مهدشت در جنوب شهر اجرا و مورد بهره برداری شهروندان ساروی قرار گرفته است.


وی با اشاره به اینکه در فرآیند اجرای عملیات ترمیم آسفالت، از فرآیند به کارگیری دستگاه فلاسک لگه گیری استفاده می شود، خاطر نشان کرد: سازمان عمران عملیات ترمیم آسفالت در خیابان قارن و محله آذربایجان نشینان را با استفاده از این روش به انجام رسانده که در آن از قیر امولسیون استفاده شد تا بهسازی معابر دارای پایداری بیشتری باشد.



بربسته با بیان اینکه در محلات مختلف شهر ساری عملیات آسفالت با رعایت عدالت محوری انجام خواهد شد، خاطر نشان کرد: هم اکنون همکارانم در واحد راهسازی سازمان عمران، عملیات زیرسازی و تسطیح و رگلاژ را در بیش از 10 نقطه از شهر به مساحت حدود 5845 متر مربع اجرا کرده اند که انشاله با زمانبندی مناسب و ایجاد بستر کار، مردم ساکن در آن نیز شاهد عملیات بهسازی کامل این شریان های ارتباطی خواهند بود.


این مسئول در توضیح این بخش از سخنان خود اذعان داشت: در کنار آمار مطرح شده مذکور باید به انجام عملیات زیرسازی و تسطیط و رگلاژ پروژه بازار بزرگ رضوی نیز اشاره کنیم که تاکنون به عنوان سلسله مراحل زیرساختی حدود 2100 مترمربع آن تنها در 4 ماه ابتدای سال به انجام رسیده و این عملیات در پروژه بزرگ پل تا پل با 6840 مترمکعب زیرسازی و 31200 مترمربع تسطیح و رگلاژ مسیر همراه بوده است.


رئیس سازمان عمران، تأکید عباس رجبی شهردار ساری در ایجاد رفاه عمرانی مناطق سه گانه را منشوری قابل اتکا در بین کارکنان سازمان متبوعش برشمرد و یادآور شد: از نظر اجرایی، قطعاً همه ظرفیت های انسانی و امکانات موجود سازمان عمران برای نیل به این هدف مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار