4 جایگان سی‌ان‌جی در کهگیلویه و بویراحمد استاندارد ایمنی ندارند

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 4 جایگاه سی.ان.جی این استان استاندارد ایمنی ندارند که از فعالیت آنان ممانعت شده است.
- اخبار استانها -

بهمن رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج‌ اظهار داشت: 28 جایگاه سی.ان.جی در مناطق مختلف این استان فعالیت دارند که از این تعداد 4 مورد استاندارد ایمنی ندارند و در یک سال اخیر 10 مورد آن‌ها تایید استاندارد گرفتند.

وی با اشاره به فعالیت 3 جایگاه سیلندرپرکنی در این استان عنوان کرد: این جایگاه‌ها پروانه استاندارد نداشتند و مخازن آن‌ها، 20، 30 و 40 سال عمر داشت که هر لحظه امکان وقوع یک حادثه و بحران وجود داشت و در بازدید‌های مشترک به همراه کارشناسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این واحدها پروانه استاندارد دریافت کردند.

رحمتی از تدوین 16 استاندارد ملی خبر داد و ابراز کرد: سال گذشته کمیته فنی همانندی در دانشگاه یاسوج با هدف در دستور کار قرار دادن بحث تدوین استانداردهای بین المللی تشکیل و راه اندازی شد.

تمام ساختمان‌های نوساز گیلان گواهی استاندارد آسانسور دریافت کردند364 پروانه کاربرد علامت استاندارد معتبر در خراسان جنوبی تدوین شده است700 استاندارد ملی در بوشهر تدوین شد

مدیرکل موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: یک هزار و 580 مورد بازرسی از تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی  و 990 مورد نیز بازرسی از واحد‌های تولیدی داشتیم که 630 نمونه برای آزمون گرفتیم.

رحمتی با اشاره به اینکه با کمبود نیروی متخصص روبه‌رو هستیم، خاطرنشان کرد: از 55 پست سازمانی تنها 17 مورد تعیین شده و در واقع 70 درصد پست‌های سازمانی این اداره بلاتصدی است.

وی همکاری شهرداری یاسوج در زمینه همکاری با موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی در زمینه‌های مختلف از جمله پایان کار ساختمان‌ها و آسانسور را مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: با وجود تذکرات فراوان از سوی معاون عمرانی استانداری و مدیرکل دفتر شهری اما همچنان شهرداری دوگنبدان هیچ گونه همکاری ندارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار