«تله اسکرین» با روایتی از لایه‌های پنهان BBC روی آنتن می‌رود

مستند «تله اسکرین» به کارگردانی مصطفی حریری به
- اخبار فرهنگی -

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مستند «تله اسکرین» روایتی از تاریخچه بی‌بی‌سیاست، رسانه‌ای که با به‌کارگیری شبکه‌های‌ رادیویی و تلویزیونی و سایت‌ اینترنتی و با تمرکز بر اخبار غیرواقعی فعالیت‌ رسانه‌ای گسترده‌ای علیه کشورمان در مقاطع مختلف انجام داده است. 

این رسانه، دارای لایه‌های پنهان و ابعاد مختلفی است که تاکنون کمتر بیان شده است. لایه‌های پنهانی که سبب می‌شود در حوادثی مانند انقلاب اوکراین، حوادث سوریه، جنگ هشت ساله ایران و عراق، فتنه سال 1388 و ... به نقش‌آفرینی پرداخته و اذهان عمومی را تحت تأثیر اخبار غیرواقعی خود قرار دهد. 

مستند «تله اسکرین» به کارگردانی مصطفی حریری به واکاوی لایه‌های پنهان بی‌بی‌سی پرداخته و فعالیت‌های او در سال‌های پس از انقلاب را موشکافانه مورد بررسی قرار داده است. 

این فیلم مستند که نام آن برگرفته از دستگاهی به همین نام در رمان مشهور جورج اورول یعنی «1984» است، می‌کوشد از طریق بررسی روند فعالیت BBC، به ابعاد پشت پرده جریان این بنگاه خبری بپردازد.

این مستند در پاسخ به فعالیت اخیر این شبکه در پخش مستندی درباره جنگ ایران و عراق در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته و جمعه 4مهرماه ساعت 19:30 از شبکه مستند سیما پخش می‌شود. 

دبیر جشنواره سینماحقیقت مهمانِ «نردبان»/ هفت مستند منتخب جشنواره مقاومت روی آنتن می‌رودمراسم رونمایی از مستند "نبردهای فانتوم"در پایگاه شهید نوژه همدان برگزار شد

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار