پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا؛

آسمان خراش‌های ایران در غیاب ۲ ستاره آماده شکست سعودی‌ها

تیم ملی بسکتبال ایران امروز در نخستین دیدا خود از پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود.

به گزارش راه شلمچه به نقل از  خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال کشورمان امروز از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در شهر دوحه، نخستین دیدار خود را در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا ۲۰۲۱، برگزار می‌کند.

آسمان خراش‌های کشورمان در پنجره نخست رقابت‌ها ۲ پیروزی به دست آورده بودند و اکنون با چهار امتیاز صدرنشین گروه E رقابت‌ها هستند و در صورت پیروزی در ۲ مسابقه این پنجره صعود آن‌ها به مسابقات کاپ آسیا که سال آینده میلادی برگزار خواهد شد، قطعی می‌شود.

مهران شاهین طبع اگر چه در این مسابقات صمد نیکخواه بهرامی و حامد حدادی ۲ بازیکن با تجربه خود را در اختیار ندارد، اما با توجه به اختلاف سطح بسکتبال ایران با تیم‌های همگروه، نباید کار دشواری در این ۲ مسابقه مقابل عربستان و سوریه داشته باشد.

عربستان حریف امروز ملی پوشان کشورمان هیچ وقت جزو تیم‌های سطح اول آسیا نبوده و بعید است امروز هم بتواند برای بسکتبال ایران دردسر ایجاد کند، اما مهمترین مشکل شاهین طبع شاید هماهنگ نبودن بازیکنان برای این مسابقه باشد. تیم ملی ایران برای شرکت در این مسابقات دیدار دوستانه‌ای را برگزار نکرده است. بازیکنان حاضر در تیم ملی، در چند ماه اخیر فقط ۲ مسابقه در لیگ برتر برگزار کرده اند.

ملی پوشان ایران پس فردا هم در دومین دیدار در این پنجره، باید به مصاف تیم ملی سوریه بروند. البته برگزاری این مسابقه به دلیل مثبت شدن تست کرونای ۲ بازیکن سوریه و احتمال ابتلای سایر بازیکنان این تیم به این ویروس با ابهام‌هایی مواجه شده است.

ملی پوشان ایران را محمد ترابی، محمد جمشیدی، محمد حسن زاده، حامدحسین زاده، سعید داورپناه، مایک رستم پور، آرمان زنگنه، آرون گرامی پور، سجاد مشایخی، میثم میرزایی، سینا واحدی و بهنام یخچالی تشکیل می‌دهند. دو ستاره بسکتبال ایران حامد حدادی به دلیل مشکلات قرنطینه و اشتغال در لیگ چین و صمد نیکخواه بهرامی به دلیل ابتلا به ویروس کرونا و گذراندن دوره نقاهت تیم ملی را در این پنجره همراهی نمی‌کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار