آغازعملیات اجرایی احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی میداوودباغملک

اهواز-ایرنا- عملیات اجرایی پروژه احداث آبگیر و خط انتقال آب به اراضی تیغن میدواوود باغملک با حضور قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از پنجشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان ، قاسم سلیمانی دشتکی در آیین عملیات اجرایی این پروژه بیان کرد: هدف اصلی دولت، نظام و مجلس این است که همه ارکان و اجزا با تمام توان در خدمت مردم باشند و پروژه‌هایی که میتوانند نتایجی برای مردم در بر داشته باشند به سرعت به بهره‌برداری برسند.

وی افزود: با استفاده از منابع مناطق محروم، ستاد فرمان اجرایی امام (ره)، بنیاد مستضعفان، شرکت‌های نفت، گاز، نیشکر، پتروشیمی و بخش خصوصی تقسیم کار صورت گرفته تا پروژه های کوچک به سرعت به نتیجه برسند.

سلیمانی اظهار داشت: در همین راستا تاکنون برای ۲۶ شهرستان استان جلسه بررسی مشکلات با حضور نماینده شهرستان، فرماندار و دیگر مسئولان استانی برگزار شده است.

استاندار خوزستان اظهار داشت: هدف ما خدمت‌ رسانی به مردم است، لذا از مردم می‌خواهیم به فکر سلامت خود و خانواده‌تان باشند و با رعایت پروتکلهای بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به کنترل شیوع کرونا کمک کنند، براساس آمار و بررسی ها ۴۸ درصد ابتلا به کرونا در استان ناشی از دورهمی های خانوادگی و اجتماعات بوده است.

سلیمانی بیان کرد: از سازمان آب و برق می خواهیم این پروژه را در کمتر از یکسال به نتیجه برساند تا مردم زودتر ثمر آن را ببیند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار