اظهارات مخفیانه جمهوری خواهان علیه ترامپ به روایت مرد مرموز ماجرای واترگیت

روزنامه نگار مشهور و یکی از رسواکنندگان اصلی ماجرای واترگیت از اظهارات تعدادی از جمهوری خواهان علیه ترامپ خبر داد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، کارل برنشتاین، روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی و یکی از اصلی‌ترین رسواکنندگان ماجرای واترگیت، از ۲۱ سناتور جمهوری خواهی نام برد که گویا ترامپ را مخفیانه تحقیر می‌کنند.

این روزنامه نگار مشهور، دونالد ترامپ را به تضعیف سیستم انتخاباتی آمریکا با امتناع از واگذاری و تلاش برای مناقشه در نتیجه رای گیری، متهم کرد.

برنشتاین ادعا کرده است که ۲۱ نفر از ۵۳ سناتور حزب جمهوری خواه در گفت‌وگو‌های خصوصی ترامپ را تحقیر کرده‌اند.

سناتور‌هایی که برنشتاین نام برده شامل راب پورتمن، لومار الکساندر، بن ساسه، روی بلانت، سوزان کالینز، لیزا مورکوفسکی، جان کورنین، جان تون، میت رامنی، مایک براون، تاد یانگ، تیم اسکات، ریک اسکات، مارکو روبیو، چاک گراسلی و ریچارد بور می‌شوند.

به گفته او پت تومی، مارتا مک سالی، جری موران، پت رابرتز و ریچارد شلبی در سکوت از شکست ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ از سوی رسانه‌های اصلی آمریکا ابراز خوشحالی می‌کنند.

این روزنامه نگار مشهور همچنین افزود با نام بردن از سناتور‌های جمهوری خواه آمریکایی که ترامپ را دوست ندارند، هیچگونه تعهد محرمانه روزنامه نگاری را نقض نمی‌کند.

او چنین استدلال کرد که با محرمانه نگاه داشتن این موضوع، تنها به سناتور‌های جمهوری خواه کمک می‌کند که یک رئیس جمهور دیوانه را بر این مسند حفظ کنند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار