اقدام قابل تحسین هیات کشتی استان تهران و خواب کرونایی مازندرانی ها!

در این رابطه مطلع شدیم عبدالله عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران جهت جبران گوشه ای از آسیب های مالی ناشی از تعطیلی اجباری باشگاه ها و خانه نشینی مربیانی که تنها منبع درآمد زندگی آنها آموزش کشتی گیران بوده...

به گزارش راه شلمچه، بدنبال شیوع ویروس منحوس کرونا که بیش از 1 سال عملا ورزش دنیا بخصوص کشتی را در تعطیلی مطلق فرو برده است، در این بین اقشار مربیان زحمت کش و سازنده در کشورمان کم نبودند که فقط از راه مربیگری امرار معاش کرده و امورات زندگی خوب را تامین می کردند.



در این رابطه مطلع شدیم عبدالله عزیزی رئیس هیات کشتی استان تهران جهت جبران گوشه ای از آسیب های مالی ناشی از تعطیلی اجباری باشگاه ها و خانه نشینی مربیانی که تنها منبع درآمد زندگی آنها آموزش کشتی گیران بوده، طی ارسال نامه ای به شهرها و حوزه های تابع خود، در تهیه منابع مالی برای آنهاست که این اقدام بسیار مسرت بخش و قابل تحسین است.




در استان مازندران که بیش از 470 مربی فعال ساماندهی شده اند که بدون کمترین توجهی از سوی مسئولین کشتی استان رها شده و هیچ مقام مسئولی در کشتی مازندران احساس مسئولیت در قبال آنها نکرده است. هرچند حدود 4 ماه پیش محمدیان با انتشار خبری مبنی بر امضا تفاهم نامه با بانک صادرات خبر اختصاص تسهیلات بانکی برای مربیان و باشگاه دا آن را داده بود اما با بررسی و تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که تا امروز هیچ اقدامی صورت نگرفته است.



امیدواریم این حرکت ارزشمند هیات کشتی تهران الگوی مناسب و خوبی برای سایر استان ها از جمله مازندران باشد.


شعبان وفایی نژاد / کارشناس کشتی مازندران

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار