بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون راه اندازی شد

اهواز - ایرنا - بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا شهرستان کارون روز پنجشنبه در آیینی با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان راه اندازی شد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایرنا استاندار خوزستان در این آیین گفت: روزانه ۲۵ مورد برای تصویربرداری به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شدند که با راه اندازی بخش سی تی اسکن در این بیمارستان خدمات لازم به مردم شهرستان کارون ارائه می‌شود. 

غلامرضا شریعتی افزود: امروز مرکز سی تی اسکن شهرستان کارون که مجهز به دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس GE(که جزو بهترین برند ها و مدل های این صنعت است)، راه اندازی و بهره برداری شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی بخش سی تی اسکن بیمارستان سینا را خواسته مردم کارون دانست و افزود: اعتبار هزینه شده برای تهیه این دستگاه و ساخت ساختمان آن با احتساب ارز ۴۰ هزار ریالی ، ۲۱ میلیارد ریال بوده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: روزانه ۲۵ مورد برای تصویربرداری به شهرستان‌های دیگر اعزام می‌شدند که این موضوع باعث نارضایتی مردم شده بود.

شریعتی با اشاره به تکمیل مرکز اورژانس بیمارستان سینا گفت: دانشگاه علوم پزشکی اقدامات بسیار خوبی در این بیمارستان انجام داده که اورژانس جدید از یکی از این اقدامات است.

وی افزود: مرکز بخش جراحی این بیمارستان هم در حال راه اندازی است که امیدواریم با نوسازی این بخش‌ها خدمتی دیگر در راستای سرویس دهی به بیماران انجام دهیم.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز در این آیین با اشاره به اهمیت سلامت شهروندان اظهار امیدواری کرد با بهره برداری از این دستگاه مردم منطقه بتوانند بیش از پیش از خدمات سلامت بهره مند شوند.

وی گفت: تجهیز بیمارستان سینا به دستگاه سی تی اسکن جزو برنامه هایی بوده که به لطف خداوند متعال و توجه مسئولان امروز شاهد راه اندازی آن هستیم.

بیمارستان ۲۷۱ تختخوابی سینا تنها بیمارستان شهرستان کارون واقع در شهر کوت عبدالله است که وابسته به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز است که در سال ۱۳۴۳ شمسی تأسیس شد.

 این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، ارولوژی، CCU، قلب، اطفال، جراحی زنان و زایمان، داخلی، جراحی عمومی، روانپزشکی، عفونی، ارولوژی، ارتوپدی، نورولوژی، ICU داخلی، نوزادان، گوش وحلق و بینی، NICU، ICU جراحی، اتاق عمل، دیالیز، لیبر، زایمان و کلیه بخش‌های پاراکلینیک و درمانگاهی است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار