برگزیده اخبار بین‌الملل در بیست و نهم بهمن ماه؛

ییییی

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گزیده‌ای از اخبار جالب و خواندنی سراسر جهان در تاریخ بیست و نهم بهمن ماه را با کلیک بر روی لینک خبر بخوانید.

 

نجَباء تصمیم خود برای حمله به آمریکا را گرفته است
به‌ نوشته روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، تندتر شدن لحن تهدید‌های مسئولان ارشد جنبش نُجَباء در هفته اخیر نشان می‌دهد آن‌ها برای هدف قرار دادن نیرو‌های آمریکایی تصمیم خود را گرفته‌اند.

 

آمریکا جلوی مذاکره عربستان با ایران را گرفت
روزنامه البناء با استناد به اطلاعات منابع فرانسوی اعلام کرد، پس از ماجرای حمله به تاسیسات آرامکوی عربستان، سعودی‌ها برای مذاکره با ایران ابراز تمایل کردند، اما آمریکا آن‌ها را منصرف کرد.

 

اختلافات سیاسی در واشنگتن بالا گرفت/ دقیقه‌ای ۱۰۰ امضا پای تومار استعفای وزیر دادگستری آمریکا
دخالت‌های رئیس‌جمهور و وزیر دادگستری آمریکا در پرونده قضایی مشاور ترامپ، تقاضا‌ها برای استعفای ویلیام بار را بیشتر کرده است.

 

سندرز: ترامپ دروغگویی تمام عیار است که دولتی فاسد را اداره می‌کند
نامزد انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا در اظهاراتی ضمن «فاسد» خواندن نظام سیاسی این کشور، دونالد ترامپ را دروغگویی تمام عیار و خطرناک‌ترین رئیس‌جمهور آمریکا معرفی کرد.

 

هشدار عمان درباره بروز درگیری در تنگه هرمز
با افزایش حضور کشتی‌های جنگی کشور‌های مختلف در خلیج فارس به بهانه تامین امنیت تنگه هرمز، وزیر خارجه عمان درباره بروز درگیری در این منطقه هشدار داد.

 

رئیس بیمارستان ووهان نیز قربانی کرونا شد
رئیس بیمارستان ووهان چین، در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داد.

 

شرمن ترور سردار سلیمانی را اقدامی پرخطر خواند
مذاکره‌کننده ارشد آمریکا در گفت‌وگوهای هسته‌ای در اظهاراتی با انتقاد از رئیس‌جمهور این کشور، جنایت واشنگتن در به شهادت رساندن فرمانده بزرگ ایرانی را اقدامی پرخطر توصیف کرد.

 

این بار نامزد حزب دموکرات، ترامپ را دست انداخت
«پیت بودجج» گفت چنانچه ترامپ پس از شکست در انتخابات آتی، نتیجه را نپذیرد و نخواهد کاخ‌سفید را ترک کند می‌تواند آنجا بماند و کار‌های روزمره را انجام دهد.

 

افشاگری نیویورک‌تایمز از علت موافقت ترامپ با برگزاری مذاکرات با طالبان
روزنامه نیویورک تایمز فاش کرد رئیس‌جمهور آمریکا ساعاتی پس از کشته شدن نظامیان این کشور به دست سرباز افغانستانی، به آغاز مذاکرات صلح با طالبان چراغ سبز نشان داد.

 

هر دو ساعت یک مادر و شش نوزاد در یمن می‌میرند
یونیسف فاش کرد به دلیل کمبود خدمات بهداشتی ناشی از محاصره و جنگ در یمن، هر دو ساعت یک مادر و شش نوزاد، جان خود را از دست می‌دهند.

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار