تست کرونا در منزل و محل کار راحت تر از همیشه

مجموعه هوم کا با همکاری با کارشناسان کارآزموده و آزمایشگاه ‎های معتبر، خدمات خود را در زمینه‎ های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل و محل کار به مراجعین خود ارائه می دهد.

به گزارش راه شلمچه به نقل از بازرگانی خبرگزاری مهر، برای تست کرونا به کجا مراجعه کنیم؟ تست کووید -۱۹ چگونه انجام می‌ شود؟ چگونه می‌ توان از خدمت تست کرونا در منزل هوم کا استفاده نمود؟ آیا انجام آزمایش pcr در منزل یا محیط کار خطرناک است؟ قیمت تست pcr چقدر است؟ چه زمانی باید برای انجام تست کرونا اقدام نماییم؟ چقدر طول می‌ کشد تا پاسخ تست پی سی آر مشخص شود؟ تا حاضر شدن جواب آزمایش کووید -۱۹ چه کارهایی باید انجام دهیم؟

اینها سوالات رایجی است که این روزها زیاد پرسیده می‌ شود. کرونا به راحتی توانسته است سبک زندگی ما تغییر دهد و اینطور به نظر می‌ رسد که فعلاً با آن درگیر هستیم. به همین دلیل بهتر است پاسخ سوالات رایج را بدانیم تا کمی از اضطراب و استرس ما کاسته شود.

برای انجام تست کرونا به چه مراکزی باید مراجعه نماییم؟

به منظور کنترل بیماری و پایش بیماران، مراکز خاصی برای رسیدگی به افرادی که به این بیماری مبتلا شده ‎‎اند یا مشکوک به آن هستند در نظر گرفته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ توانید به سامانه ۴۰۳۰ مراجعه نمایید. به منظور دسترسی آحاد جامعه، سعی شده است تا در هر شهر و استانی چندین مرکز برای رسیدگی به بیماران کرونایی در نظر گرفته شود.

البته برای این منظور می‌ توانید از خدمات موسسات پرستاری مانند هوم کا نیز بهره ببرید. این مجموعه سعی کرده است خدمات خود را در زمینه‌ های درمانی، مراقبتی و آزمایشگاهی در منزل و محل کار به مخاطبان خود ارائه دهد. هوم کا با کارشناسان کارآزموده و آزمایشگاه ‌های معتبر همکاری دارد به همین دلیل خدمات خود را با کیفیتی مطلوب به مخاطبان ارائه خواهد داد.

در حال حاضر ساکنین استان‌ های تهران، البرز و مشهد فرصت استفاده از خدمات این مجموعه را دارند. از جمله این خدمات می‌ توان به تست کرونا در منزل مشهد اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌ توانید به سایت مجموعه مراجعه نمایید. به این ترتیب با انواع پکیج تست کرونا هوم کا نیز آشنا خواهید شد و براساس نیاز خود می‌توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

تست کرونا چگونه انجام می‌شود؟

تست کرونا در منزل تهران، مشهد یا البرز به دو صورت آنتی بادی و pcr انجام خواهد شد. در این میان آزمایش پی سی آر از اهمیت و اعتبار بسیار بیشتری برخوردار است. در برای تشخیص قطعی بیماری انجام این آزمایش از سوی پزشکان توصیه می‌ شود.

در این آزمایش برای نمونه‎ گیری به نمونه ترشحات بینی و حلق نیاز است. نمونه‎گیری از طریق یک سواپ ۱۵ سانتیمتری انجام خواهد شد. سواپ پنبه ‎ای به اعماق حلق یا بینی هدایت می‌ شود. در طی آن دردی را حس نخواهید کرد، اما احساس خوشایندی نیز نخواهید داشت. برای مثال زمانی که تکنسین سواپ را به انتهای حلق هدایت می‌کند احساس سرفه یا خفگی به شما دست خواهد داد. برای نمونه‎ گیری لازم است سواپ به مدت تقریباً ۱۵ ثانیه به صورت دورانی حرکت کند. معمولاً بیشتر افراد می‌توانند این مدت زمان را تحمل کنند تا نمونه‎ گیری به درستی انجام شود. در هر صورت اگر احساس می‌ کنید قادر به کنترل سرفه خود نیستید، حتماً با اشاره دست به تکنسین اطلاع دهید. در طی نمونه ‎گیری حتماً یک دستمال تمیز به همراه داشته باشید تا هنگام سرفه کردن از آن استفاده نمایید.

2

تست آنتی بادی کرونا در منزل

برای تست آنتی بادی لازم است تا نمونه خون دهید. از این آزمایش به عنوان تست مکمل یاد می‌شود. انجام آن به تنهایی نمی‌تواند در تشخیص بیماری موثر باشد. با بررسی نتایج آن پزشک در می‌ یابید بیماری در چه مرحله‎ ای است. برای مثال اگر سطح آنتی بادی IgM

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار