حضور ترامپ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا در نظر دارد برای تماشای بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ به پایتخت ژاپن سفر کند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفته است  برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ قصد سفر به ژاپن را دارد.

رئیس جمهور ایالات متحده در اینباره به رسانه‌ها گفت: شینزو آبه نخست وزیر ژاپن از او برای حضور در این بازی‌ها دعوت کرده است.

ترامپ که امروز به لس آنجلس (میزبان المپیک ۲۰۲۸) سفر کرده بود، موافقت نامه‌ای را مبنی بر حمایت دولت از بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۸ در این شهر  ایالت کالیفرنیا امضا کرد.

در این مراسم وقتی از ترامپ در مورد برنامه هایش و حضور در المپیک توکیو سئوال شد، او گفت: ما در این باره تصمیم خواهیم گرفت. هنوز تصمیم نگرفته ایم. ممکن است (به توکیو) برویم،  قصد داریم اگر بتوانیم، امتحان کنیم. "

لازم به ذکر است بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو بین ۲۴ ژوئیه تا ۹ آگوست برگزار می‌شود و اگر ترامپ تصمیم به سفر بگیرد، این به معنای وقفه در مبارزات انتخاباتی او پیش از انتخابات ریاست جمهوری امسال است. این مقام جمهوری خواه برای حضور در دوره دوم و چهارساله آخر ریاست جمهوری در انتخابات ماه نوامبر تلاش می‌کند.

به گفته رویترز، او قرار است امسال سفر‌های خارجی محدودی داشته باشد. ترامپ در مسابقات المپیکی که در دوره اول ریاست جمهوری اش برگزار شد، یعنی بازی‌های زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ چانگ کره جنوبی، شرکت نکرد و معاون خود مایک پنس و دخترش را به این بازی‌ها فرستاد.

بیشتر بخوانید:

 قهرمان المپیک محاکمه شد

 ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۲۰ روی مقوا می‌خوابند

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار