حمله نماینده قائمشهر به استاندار مازندران به خاطر یک انتصاب!

کیوان مرادیان به انتصاب فرماندار غیر بومی جویبار توسط استاندار مازندران اعتراض کرد و قول داد بزودی عوامل پشت پرده این انتصاب را افشا کند.

به گزارش راه شلمچه، پس از انتصاب کمال رستمعلی به سمت فرمانداری شهرستان جویبار، کیوان مرادیان نماینده مردم قائمشهر، جویبار، سوادکوه و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی این انتصاب را توهین به شخصیت و شعور مردم جویبار دانسته و با حمله به استاندار مازندران، انتصاب جدید فرماندار جویبار را با فشار و نفوذ افراد خاص غیر بومی در جویبار اعلام کرد و گفت: آقای استاندار باید پاسخ دهند چرا فرمانداران شهر‌های نکا، بهشهر، ساری و آمل از افراد بومی باشند اما فرماندار جویبار غیر بومی و این خلاف قول‌های گذشته استاندار مازندران است.

مرادیان افزود: شهرستان جویبار با این پتانسیل اجتماعی، سیاسی و وجود افراد باتجربه و انقلابی نباید سکوی پرتاب برای افرادی باشد که نه بومی هستند و نه شایستگی این جایگاه را دارند.


  وی تأکید کرد از طریق وزارت کشور این موضوع را پیگیری خواهد کرد، گفت: تا حد امکان مدیران ادارات جویبار باید از نیروهای بومی شهرستان انتخاب شوند.

مرادیان وعده داد بزودی در نشستی با حضور رسانه‌ها  به ابعاد و پشت پرده‌ این انتخاب و اصرار عده‌ای برای این انتصاب را بصورت شفاف به اطلاع  مردم شهرستان جویبار خواهد رساند.

گفتنی‌است کمال رستمعلی سال‌های پایانی دولت دهم فرماندار سوادکوه شمالی و پیش از آن مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل نمایندگی عالی دولت در مازندران  بود.

اشاره می‌شود کیوان مرادیان در دولت نهم فرماندار شهرستان رباط کریم در استان تهران بودند.


اگر خوشت اومد لایک کن
2
آخرین اخبار