دبیرکل النُجَباء:امیدواریم به‌زودی در بیت‌الله الحرام نماز بخوانیم

بغداد - ایرنا - دبیرکل گروه مقاومت اسلامی «نُجَباء» عراق، با تمجید از حمله موفق یگان موشکی یمن به اهداف سعودی ابراز امیدواری کرد که «به‌زودی رزمندگان مقاومت دوشادوش مجاهدان انصارالله در جوار خانه کعبه نماز بخوانند».

به گزارش راه شلمچه به نقل از روز چهارشنبه ایرنا به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای النُجَباء، شیخ «اکرم الکعبی» دبیرکل مقاومت اسلامی النُجَباء عراق در پیامی کوتاه از ضربه موشکی مقاومت یمن به رژیم سعودی تمجید کرد و نوشت: «دست‌مریزاد به شما انصارالله و یاران پیامبر خدا (ص) و امیرالمؤمنین (ع) و نوادگان جناب زید بن علی علیه‌السلام».

الکعبی ادامه داد: ما سراسر امیدیم تا به‌زودی با پاکسازی بیت‌الله الحرام از لوث وهابیت و مزدوران صهیونیسم، آنجا در کنار شما به نماز بایستیم.

وی در پایان از محضر پروردگار متعال دوام پیروزی‌های انصارالله یمن، همراه با ذلت و خواری دشمنان آن‌ها را خواستار شد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد دوشنبه اعلام کرد که در پاسخ به حملات و جنایت‌های رژیم سعودی، یگان موشکی ارتش موفق شد با استفاده از موشک «قدس ۲ » ایستگاه توزیع نفت شرکت نفتی «آرامکو» عربستان را در بندر جده هدف قرار دهد.

سریع تاکید کرد که موشک دقیقاً به محلی که از پیش تعیین شده بود، اصابت کرد و خودروهای آتش‌نشانی و آمبولانس‌ها به طرف محل اصابت در رفت و آمد هستند.

وی تصریح کرد که این حمله در پاسخ به تداوم تجاوز و محاصره یمن و نیز وعده نیروهای مسلح مبنی بر انجام عملیات گسترده در عمق خاک عربستان انجام شد.

خبرگزاری رسمی عربستان (واس) دوشنبه شب به نقل از یک منبع مسئول در وزارت انرژی سعودی در بیانیه‌ای اعلام کرد که انفجاری باعث آتش‌سوزی در انبار سوخت تاسیسات توزیع تولیدات پتروشیمی در شمال شهر جده شده است.

یک مقام مسئول در شرکت آرامکو  هم روز سه شنبه فاش کرد که بر اثر حمله موشکی نیروهای مسلح یمن به ایستگاه توزیع فرآورده‌های نفتی آرامکو، یکی از مخازن این ایستگاه آسیب دید و از کار افتاد.

رژیم سعودی از شش سال پیش تجاوز همه جانبه خود به یمن را با همدستی برخی کشورهای عربی و غربی آغاز کرد که تاکنون به شهید و زخمی شدن هزاران غیرنظامی یمنی و ویران شدن گسترده ساختار زیربنایی این کشور منجر شده است.

محاصره شش ساله همه جانبه یمن از سوی رژیم سعودی نیز خود باعث شیوع بیماریهای واگیردار، سوء تغذیه شدید کودکان و فقر گسترده در بین میلیون‌ها یمنی شده است.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن نیز در پاسخ به این حجم گسترده جنایت‌ها، با بالا بردن توانمندیهای خود، مراکز حساس سعودی را تاکنون با موشک و پهپاد هدف قرار داده‌اند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار