دفع حملات مزدوران سعودی در استان عسیر

نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی عملیاتی موفق به دفع حملات مزدوران سعودی در استان عسیر و وارد کردن خسارات و تلفاتی به صفوف آن‌ها شدند.

دفع حملات مزدوران سعودی در استان عسیربه گزارش راه شلمچه به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المسیره از دفع حملات مزدوران سعودی در استان «عسیر» توسط نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن خبر داد.

بر اساس گزارش المسیره، نیرو‌های یمنی امروز چهارشنبه عملیاتی را در منطقه «مجازه شرقی» انجام داده و موفق شدند حملات مزدوران سعودی را ناکام بگذارند.

در پی این عملیات، خسارات و تلفاتی به صفوف مزدوران سعودی وارد شده است.

بیشتر بخوانید:

محمدعلی الحوثی: مردم یمن با مقاومت خود درس عبرت بزرگی به متجاوزان دادند ۴۳ شهید و زخمی در حملات هوایی جنگنده‌های سعودی به یمن

عربستان طی اقدامی تجاوزکارانه از ابتدای سال ۱۳۹۴ به یمن حمله کرده که در پی حمله ائتلاف متجاوز به یمن، هزاران کودک و زن یمنی دچار سوء تغذیه و بیمارهایی در پی نبود امکانات بهداشتی شدند و ده‌ها هزار نفر از مردم این کشور بر اثر حملات ائتلاف سعودی جان خود را از دست داده‌اند.

ائتلاف سعودی در تازه‌ترین جنایت خود غیرنظامیان یمنی را در استان «الجوف» هدف قرار داد که در پی این حمله ۳۵ غیرنظامی به شهادت رسیده و ۲۱ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار