رئیس پارلمان سوریه: روابطمان با ایران ریشه‌دار است

رئیس پارلمان سوریه در دیدار با رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی کشورمان تاکید کرد که روابط دمشق و تهران ریشه‌دار است.
- اخبار بین الملل -

به گزارش راه شلمچه به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، حموده صباغ رئیس پارلمان سوریه در دیدار با مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران و هیئت همراه او گفت که تجاوزهای مکرر رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هماهنگی کامل این رژیم با مزدوران تروریستش را نشان می‌دهد و هرگاه این مزدوران در مقابل ارتش سوریه شکست می‌خورند ما شاهد حملات ناامیدانه رژیم صهیونیستی به خاک سوریه هستیم.

وی با اشاره به همکاری و هماهنگی بین پارلمان سوریه و ایران در تمامی سطوح به ویژه در محافل بین المللی بر همبستگی کامل دولت سوریه با دولت و ملت ایران در برابر تهدیدات خصمانه مکرر از سوی قدرت‌های سلطه گر تاکید کرد.

صباغ اظهار داشت که روابط ایران و سوریه ریشه دار است و دو کشور در راه مبارزه با تروریسم در خاک سوریه شهید تقدیم کرده ‌اند.

ذوالنوری نیز در این دیدار تاکید کرد که روابط ایران و سوریه روابطی دیرینه است و مجلس شورای ایران حامی قوی سوریه بوده و از هیچ تلاشی برای کمک به سوریه در بازسازی کشور فروگذار نخواهد کرد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران تاکید کرد که هدف از سفرش به سوریه تقویت همکاری و پیوندهای برادری بین دو ملت سوریه و ایران است.

در این دیدار جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در دمشق حضور داشت.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار