زبانی: کلید خوردن اخراج آمریکا از عراق اولین برکت خون شهید سلیمانی بود

معاون سیاسی اجتماعی حوزه علمیه گفت: اولین برکت خون شهید سلیمانی این بود که دولت و مجلس عراق خروج آمریکا از عراق را کلید زدند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام زبانی در دومین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه مقام معظم رهبری با محوریت تروریسم دولتی آمریکا و انتقام سخت با اشاره به برگزاری این کنفرانس در محل سفارت سابق آمریکا در تهران گفت: انشالله دور نیست صبحی بدمد که چنین همایشی را در کاخ سفید برگزار کنیم.

وی در ادامه با بیان این که قدرت اسلام و قدرت کفر در مقابل هم قرار گرفتند گفت: رهبران فاسق دنیا کسانی هستند که دنیا را به ابتذال و انحراف می کشانند و شیطان بزرگ یعنی آمریکا سردسته همه آنهاست و قرآن دستور مقابله با شیطان بزرگ و امامان کفر را داده تا فتنه‌ای در عالم نماند.

وی درباره فتنه داعش هم گفت: هیلاری کلینتون به صراحت گفت ما داعش را ایجاد کردیم؛ کشوری که امروز داعیه دار مبارزه با داعش است، فتنه ای که افراد زیادی را در منطقه و از میان ملت ها کشت. سردار پرافتخاری را ترور کرد که موفق ترین فرد در شکست داعش است. گرچه خسارت کردیم اما سندی بر فریب کاری آمریکا بود که آمریکا در دفاع از تروریسم اقدام می کند نه در مسیر مقابله با آن.

وی ادامه داد: از برکات شهادت سردار این بود که کوس رسوایی آنها را بلند کرد و ماهاتیر محمد در مالزی که تا چندی پیش علمای این کشور در دفاع از داعش سخن می‌گفتند، اعلام کرد که این اقدام جنایتی از سوی آمریکا بود و علمای این کشور در حمایت از مدافعان و مبارزان در مقابله با داعش همراهی کردند.


به گزارش راه شلمچه به نقل از ایسنا، هم چنین خانم جومای احمد فعال زن مسلمان نیجریه ای نیز در این نشست گفت: مسلمانان خاورمیانه که حتی بین شان اختلاف بود متحد شدند و شهادت ایشان موجب شد قلب های مسلمانان در دنیا یکی شود. شاید شما متوجه این مساله در داخل ایران نشوید اما ما در دنیا و در بین مسلمانان دیگر این روحیه و نگاه را می بینم.

همچنین خانواده شهید مظفری نیا در این مراسم حضور یافتند و از مقام این شهید گرانقدر تجلیل شد.

انتهای پیام

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار