سرمربی الهلال از کوره در رفت؛ «با این شرایط نمی‌توانیم ادامه دهیم»

تهران- ایرنا- سرمربی الهلال عربستان گفت: از کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای‌اف‌سی) می‌خواهم که مرحله بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را لغو کند، ما با این شرایط نمی‌توانیم ادامه دهیم.

به گزارش راه شلمچه به نقل از ایرنا، رضوان لوچسکو سرمربی تیم الهلال عربستان در آستانه دیدار تیمش در برابر شباب الاهلی و در حالی که تنها هشت بازیکن و سه دروازه‌بان را به همراه دارد، اظهار داشت: ما به همه و این مسابقات احترام گذاشتیم اما آنها به ما احترام نمی‌گذارند و من این را درک نمی‌کنم.

وی در ادامه افزود: مسابقات شرق آسیا شروع نشده است و من تصمیم ای‌اف‌سی را متوجه نمی‌شوم. ما از آنها می‌خواهیم که تصمیم عادلانه بگیرند. باید بازی‌های خود را در خانه و خارج از خانه بازی می‌کردیم اما به اینجا آمدیم؛ به خاطر ویروس کرونا. نمی‌توانیم قرنطینه درستی داشته باشیم و بازیکنان بیمار را از نفرات سالم جدا کنیم؛ ای‌اف‌سی باید به الهلال احترام بگذارد.

سرمربی الهلال همچنین خاطرنشان کرد: در اروپا بازی‌ها را به خاطر ویروس کرونا لغو می‌کنند. این کاملا طبیعی است. اینجا اما به خاطر مسائل خاص به ما احترام نمی‌گذارند. از ای‌اف‌سی می‌خواهم که مرحله بعد را لغو کند. ۹ بازیکن دارم و سه دروازه‌بان؛ با این‌ها چه کار کنم؟ باید به ما که قهرمان این مسابقات هستیم، احترام بگذارند.

لوچسکو در پایان گفت: ما در شرایط سخت و عجیبی جنگیدیم و بازی‌های سختی را بردیم. حال نوبت به ای‌اف‌سی رسیده است تا مسابقات را به زمان دیگری موکول کند. با این شرایط نمی‌توان ادامه داد. دلیل این همه فشار را نمی‌فهمم. مسابقه فینال در دسامبر برگزار می‌شود و زمان کافی برای ادامه بازی‌ها وجود دارد.

ای‌اف‌سی هنوز تصمیمی درباره بازی تیم‌های الهلال و شباب الاهلی نگرفته است و باید دید این مسابقه لغو می‌شود یا خیر؛ الهلال باید روز شنبه در مرحله یک هشتم برابر استقلال بازی کند و حالا همه چیز درباره این بازی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار