سری A| اینتر در خانه رم پیروز شد، یوونتوس به کسب سهمیه امیدوار ماند/ میلان تورینو را گلباران کرد

بازی‌های هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، با پیروزی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها و تیم‌های یوونتوس، میلان و آتالانتا در شب شکست تیم فوتبال رم پیگیری شد.
- اخبار ورزشی -

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری تسنیم، در دومین شب از هفته سی‌و‌ششم سری A ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت تهران هفت بازی برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال اینتر قهرمان زودهنگام فصل، میهمان خود رم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد.

مارسلو بروزوویچ در دقیقه 11، ماتیاس وسینو در دقیقه 20 و روملو لوکاکو در دقیقه 90 برای اینتر گلزنی کردند و هنریک مخیتاریان هم در دقیقه 31 تنها گل رمی‌ها را زد.

در پرگل‌ترین بازی اما تیم فوتبال میلان، میزبان نگون‌بخت خود تورینو را با نتیجه 7 بر صفر تحقیر کرد. برای میلانی که با کسب این پیروزی به رده سوم جدول برگشت و به سهمیه لیگ قهرمانان نزدیک‌تر شد، تئو هرناندس دو بار در دقایق 19 و 62، آنته ربیچ سه بار در دقایق 67، 72 و 79، فرانک کسیه در دقیقه 26 (پنالتی) و براهیم دیاس در دقیقه 50 گلزنی کردند.

آتالانتای رده دومی هم در یک بازی خانگی برابر بنونتو با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید. لوئیس موریل در دقیقه 22 و ماریو پاسالیچ در دقیقه 67 گل‌های تیم جان‌پیرو گاسپرینی را زدند.

یوونتوس قهرمان بحران‌زده فصل گذشته سری A نیز چهارشنبه شب میهمان ساسولو بود و این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داد. آدرین رابیو در دقیقه 28، کریستیانو رونالدو در دقیقه 45 و پائولو دیبالا در دقیقه 66 گل‌های این بازی را برای یوونتوس به ثمر رساندند و جاکومو راسپادوری هم در دقیقه 59 یکی از گل‌های خورده را برای ساسولو جبران کرد. یوونتوس با وجود این پیروزی که 72 امتیازی‌اش کرد، همچنان با یک امتیاز کمتر نسبت به ناپولی در رده پنجم جدول قرار دارد. با این حال این نتیجه سبب شد که امید بانوی پیر برای کسب سهمیه حفظ شود.

در سایر بازی‌های نتایج زیر رقم خورد:
لاتزیو یک - پارما صفر
 گل: چیرو ایموبیله دقیقه 5+90 
بولونیا صفر - جنوا 2
سامپدوریا 2 - اسپتزیا 2
پیش از این بازی نیز کالیاری در خانه به مصاف فیورنتینا رفت که آن بازی هم هیچ گلی دربر نداشت.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌ششم سری A امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران کروتونه میزبان هلاس ورونا خواهد بود.

جدول رده‌بندی سری A

 

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار