محمد عبدالسلام:

سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌تواند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشد

سخنگوی جنبش «أنصارالله» یمن با اشاره به حمایت های تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌تواند امنیت عربستان را تأمین کند.

به گزارش راه شلمچه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المسیره، «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش أنصارالله یمن به تداوم حمایت‌های مالی و تسلیحاتی ایالات متحده آمریکا و انگلیس از عربستان سعودی در جنگ علیه یمن واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی با اشاره به تسلیحات آمریکایی و انگلیسی که سعودی‌ها در جنگ علیه یمن از آنها استفاده می‌کنند، گفت: سلاح‌های آمریکا و انگلیس نمی‌تواند تأمین‌کننده امنیت عربستان باشد.

عبدالسلام در ادامه یادآور شد: عربستان سعودی تنها در یک صورت می‌تواند امنیتِ از دست رفته خود را بازیابی کند و آن هم این است که به جنگ علیه یمن و نیز محاصره ملت یمن پایان دهد و برای همیشه از این کشور خارج شود.

این اظهارات سخنگوی جنبش أنصارالله در حالی مطرح می‌شود که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اخیراً تأسیسات نفتی آرامکو عربستان را به وسیله موشک «قدس ۲» هدف قرار دادند و پس از آن نیز عربستان سعودی اذعان کرد که عملیات موشکی انجام شده، موفقیت آمیز بوده است.

اگر خوشت اومد لایک کن
0
آخرین اخبار